رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

از زمان عرضه سرو درایوهای سری سیگما در سال 1992، شرکت یاسکاوا به طور مداوم در حال تولید نوآوری تکنولوژی به منظور یافتن راه حل برای مشکلاتی که کاربران تجربه می کنند بوده است. کاربران همیشه به دنبال سرعت بالا، دقت بالا و محصولاتی هستند که کار با آنها ساده باشد و این تقاضا هر ساله افزایش پیدا میکند.

 

در سال 2013 سری سیگما 7 رونمایی شد که محصولات را با استفاده از تجارت کارشناسان در 7 حوزه ی کلیدی به کاربران ارائه می دهد و راه حل های بهینه ای را پیشنهاد می دهد که فقط شرکت یاسکاوا می تواند آنها را ارائه کند. با عملکرد عالی و راحتی کار با محصولات سری سیگما 7، یاسکاوا راه حل هایی را پیشنهاد می دهد که سرو درایوهای سیگما 7 را انتخاب برتر مشتریان در هر نقطه در سیستم شان می گرداند.

 

 

ویژگی های سری سیگما7

 

عملکرد عالی سیستم با سرعت و راندمان بهبود یافته

 

سهولت کار با محصولات: با توجه به عملگر TUNING LESS یاسکاوا حرکت پایدار و بدون لرزش را ارائه می دهد. عملکرد ثابت بدون نیاز به تنظیم gains به دست می آید.

 

عملکرد عالی در محیط های مختلف: مشخصات هر محصول به منظور برآورده کردن دقیق ترین و حساس ترین الزامات زیست محیطی بهبود یافته است. و اینک سرو درایوها می توانند در کشورها و مناطق مختلف تحت شرایط گوناگون استفاده شوند. از سرو داریوهای یاسکاوا می توان در محیط های سخت و خشن استفاده نمود. سروهای سیگما 7، قابلیتی دارند که آنها را قادر می سازد با افزایش دمای سیستم کار کنند و هم چنین با دارا بودن IP67، در برابر غوطه ور شدن در آب مقاوم هستند و می توانند در ارتفاع 2000 متری کار کنند)

 

ایمنی و امنیت حداکثر: سرو درایوهای سیگما 7 مطابق استاندارد IEC 61508 می باشند(SIL3). ایمنی هم چنین توسط سنسورهای دمای تعبیه شده داخل محصولات بدست می آید. (ضروری است که از ایمنی سیستم و حفاظت در برابر افزایش دما مطمئن شوید. سرو درایوهای سیگما 7 به طور کامل مجهز به تمام تدابیر ایمنی لازم می باشند که میزان کار مورد نیاز برای طراحی سیستم و نگهداری را کاهش می دهد)

 

پشتیبانی عالی: پشتیبانی کامل از زمان انتخاب تا سرویس و نگهداری در دسترس می باشد. نگهداری هم چنین ساده تر می باشد زیرا اطلاعات محصول با استفاده از یک گوشی هوشمند قابل نمایش می باشد. شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود و علائم حک شده روی محصول (QR codes) اطلاعات لازم و مورد نیاز محصول خود را به راحتی بدست بیاورید.

 

سازگاری با سری های قبلی یاسکاوا: برنامه ها و پارامترهای استفاده شده در سری سیگما 5 با سری سیگما 7 سازگار هستند. عملکرد سیستم شما می تواند به راحتی و با یک جایگزینی ساده افزایش یابد. شما نیاز ندارید طراحی سیستم خود را تغییر دهید زیرا اندازه سرو درایوهای سیگما 7 و سیگما 5 یکی بوده و تغییری نکرده اند. با توجه به سازگاری برنامه ها و پارامترها شما به راحتی می توانید درایوهای سیگما 5 را با درایوهای سیگما 7 جایگزین کنید. قابلیتی در نرم افزار سرو یاسکاوا قرار داده شده است که با استفاده از آن شما می توانید پارامترهای درایو سیگما 5 خود را به پارامترهای سیگما 7 تبدیل کنید.

 

سرو موتورهای Yaskawa Sigma 7

ابعاد کامپکت

تقریبا 80% کوچکتر از سری های قدیمی

رزولوشن بالا با استفاده از انکودر 24 بیتی

 

سرو موتورهای سیگما 7 از انکودرهای با رزولوشن بالا ،16 برابر دقیق تر از سرو موتورهای سیگما 5 استفاده می کنند. انکودرهای سیگما 5، 20 بیت بوده دارای تقریبا 1میلیون پالس در هر دور می باشند ولی انکودرهای سیگما 7، 24 بیت بوده و دارای 16 میلیون پالس در هر دور می باشند.

سرو موتورهای سیگما 7، از یک مدار مغناطیسی بهبود یافته استفاده می کنند که راندمان موتور را افزایش و حرارت تولیدی را کاهش میدهد. سرو موتورهای Sigma 7 در مقایسه با سرو موتورهایSigma 5 در شرایط مشابه کاری 20% حرارت کمتری تولید می کنند.

گشتاور حداکثر: 350%

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...