رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]حضورم به نفع فوتبال نباشد، نمی مانم

 

[h=1]کفاشیان: از ممنوع‌ التصویری‌ ام استقبال می‌ کنم[/h]

[h=2] خبر ممنوع التصویری رییس فدراسیون فوتبال از سوی صدا و سیما دلیلی برای گفتگو با علی کفاشیان بود. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01077523.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون فوتبال ایران که همواره با مسائل آرام و سبک خاص خود برخورد می کند در این باره گفت: من چنین چیزی را نشنیده ام اما اگر این اتفاق هم بیفتد از آن استقبال می کنم. هر چه مردم کمتر قیافه کج و کوله مرا ببینند بهتر است و اگر آنتن تلویزیون با چیزهای مفیدتری پر شود به نفع مخاطبان خواهد بود.

 

علی کفاشیان که این روزها، خود را برای یک انتخابات پر سر و صدا آماده می کند، درباره احتمال حضور مجددش در پست ریاست فدراسیون با کمی مکث و البته تردید صحبت کرد. بعد از ماجراهای مجمع هفته گذشته کفاشیان ممکن است حتی قید نامزدی در انتخابات فدراسیون را بزند. او می گوید: من به همه گفته ام که می آیم اما اگر حضورم به نفع فوتبال باشد.

 

وقتی از او سوال می کنیم که آیا ممکن است وزارت ورزش یا دولت فشاری به او بیاورند پاسخی نمی دهد و وقتی سوال می کنیم که در صورت این اتفاق ممکن است مانند دوره قبلی بماند و ادامه دهد اینطور جواب می دهد: اگر قرار باشد من بیایم و مشکلاتی به وجود بیاید، نخواهم آمد.

 

وی ادامه داد: من می خواهم برای فوتبال کار کنم و باید حضور در فدراسیون برای فوتبال منفعت داشته باشد اما اگر قرار باشد این حضور مشکلی برای فوتبال ایجاد کند بهتر است که نباشم و اگر هم این مساله را حس کنم با توجه به نظر مجمع ادامه نخواهم داد.

 

کفاشیان درباره برنامه حضورش در فدراسیون هم گفت: برای دوره قبلی یک برنامه 4 ساله داده بودم که عین همان را اجرا کردم. اگر قرار باشد در این دوره هم حضور پیدا کنم برنامه ام را ارایه خواهم داد.

 

سوال بعدی ما از رییس فدراسیون فوتبال درباره شکست تیم ملی امید برابر قطر است که او اینطور پاسخ داد: به آقای کاشانی گفتم اصلا شکست را بزرگ نکنید و با آرامش به کارتان ادامه دهید. به هرحال باخت هم جزیی از ورزش و فوتبال است و ما باید با صبر و حوصله کار کنیم و این باخت ها نباید از پا بیندازد و ناامیدمان کند و نه پیروزی ها مغرورمان کند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...