ثبت نام کنید. «سافت بانک»، شرکت مخابرات ژاپنی که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه و اینترنت فعالیت می نماید، در طی برگزاری یک مراسم رسمی به معرفی کارمندان جدید یکی از فروشگاه های موبایلی خود پرداخت که انسان های معمولی نیستند، بلکه ربات هایی به نا..."> ثبت نام کنید. «سافت بانک»، شرکت مخابرات ژاپنی که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه و اینترنت فعالیت می نماید، در طی برگزاری یک مراسم رسمی به معرفی کارمندان جدید یکی از فروشگاه های موبایلی خود پرداخت که انسان های معمولی نیستند، بلکه ربات هایی به نا..."> رفتن به مطلب
Mahnaazz

گشایش فروشگاه موبایلی در ژاپن که تمامی کارمندانش ربات هستند

پست های پیشنهاد شده

محتوای مخفی

    برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن ثبت نام کنید.

«سافت بانک»، شرکت مخابرات ژاپنی که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه و اینترنت فعالیت می نماید، در طی برگزاری یک مراسم رسمی به معرفی کارمندان جدید یکی از فروشگاه های موبایلی خود پرداخت که انسان های معمولی نیستند، بلکه ربات هایی به نام Pepper خواهند بود که قرار است تمامی وظایف فروشگاه یاد شده را به تنهایی به عهده گرفته و همانند نیروی کار انسانی، با مشتری ها قرارداد امضا نمایند.

بر اساس این خبر، ربات های Pepper که در فروشگاه موبایلی با همین نام کار خواهند کرد، قادر هستند راهنمائی ها و پیشنهادات لازم برای خرید را به مشتری ها داده و گفتگوی کوتاهی نیز با خریداران داشته باشند.

لازم به ذکر است که این فروشگاه برای مدت محدودی باز خواهند بود اما این کار تجربه ای بسیار بزرگ در زمینه ی همکاری انسان و ربات برای سافت بانک بر جای خواهد گذاشت.

در آخر بد نیست شما را بیشتر با این ربات توانا آشنا کنیم. «پِپِر» یک ربات انسان نما محسوب می گردد که توان خواندن احساسات انسان ها را دارد و نخستین بار در تابستان سال 2014 میلادی معرفی و در سال 2015 میلادی نیز با قیمت 1600 دلاری روانه بازار گشت. جذابیت این دستگاه در این است که می تواند با آنالیز تُن صدا و حالت های چهره ی افراد، حالت های روحی آنها را تشخیص دهد.

در قسمت سر ربات مورد بحث چهار عدد میکروفون، دو عدد دوربین اچ دی (در دهان و پیشانی) و یک حسگر سه بعدی در (پشت چشم ها) تعبیه شده. در قسمت نیم تنه ی بالائی یک ژیروسکوپ و حسگرهای لمسی نیز در دستان و سر آن جا سازی گشته اند.

بذ نیست بدانید در ابتدای ماه جاری میلادی سافت بانک با IBM برای استفاده از فناوری تشخیص Watson در Pepper وارد همکاری گشته. این ایده به ربات مورد بحث کمک می کند تا درک درست تر و بهتری از احساسات انسان ها داشته باشد و در نتیجه ارتباط بهتری نیز با آنها برقرار نماید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...