رفتن به مطلب

شما هم به کشتار فوک خزری نه بگویید


ارسال های توصیه شده

 با توجه به اینکه در ژانویه 2016 اجلاس COP6 با حضور نمایندگان سازمان ملل و پنج کشور حاشیه دریای خزر جهت اعمال قوانین و پروتوکل های حفاظتی در راستای حفظ اکوسیستم دریای خزر برگزار می شود، و گروه حفاظت فوک خزری نیز در اجلاس مذکور شرکت خواهد داشت این گروه به حمایت مردمی نیاز دارد.

 

بر مبنای گفتگوهای صورت گرفته با نمایندگان UNEP در صورت ثبت رکورد 100000 امضا الکترونیکی توسط علاقمندان و دوستداران محیط زیست و حیات وحش، با هدف توقف شکار فوک خزری و حفاظت از این گونه ارزشمند و در معرض خطر انقراض، خواسته مذکور جنبه قانونی پیدا کرده و دولت های حاشیه دریای خزر موظف به اعمال قوانین جدید خواهند بود.

با ادامه روند کنونی، در خوشبینانه ترین حالت،این گونه ارزشمند تا 10 سال آینده منقرض خواهد شد.

 

? جمع آوری امضا جهت توقف شکار قانونی فوک های خزری در مناطق شمالی دریای خزر

 

?خواهشمندیم به لینک زیر مراجعه کرده و برای جلوگیری از شکار فوک خزری امضای خود را ثبت کنید!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منبع:http://Www.Noandishaan.com

 

فرستاده شده از LT26wِ من با Tapatalk

لینک به دیدگاه

فوك خزري، تنها پستاندار ساكن درياي كاسپين مي باشد. اين نماد و سمبل دریای کاسپین به دلايل گوناگون از جمله شكار قانوني، جهت تهيه پوشاك از خز زيبايش، در حال انقراض است. از آنجایی که فوک خزری در راس اکوسیستم دریایی قرار دارد حفظ آن مساوی با حفظ دریای کاسپین می باشد. قدم اول براي حفظ اين حيوان مخالفت با شكار قانوني آن در كشور روسیه است.

 

 

✳️ امید است با کمک شما عزیزان از فرصت به وجود آمده در جهت حفظ و بقای تنها پستاندار دریای کاسپین کمال استفاده را بنماییم

 

فرستاده شده از LT26wِ من با Tapatalk

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

️ فوك خزري، تنها پستاندار ساكن درياي كاسپين مي باشد. اين نماد و سمبل دریای کاسپین به دلايل گوناگون از جمله شكار قانوني، جهت تهيه پوشاك از خز زيبايش، در حال انقراض است. از آنجایی که فوک خزری در راس اکوسیستم دریایی قرار دارد حفظ آن مساوی با حفظ دریای کاسپین می باشد. قدم اول براي حفظ اين حيوان مخالفت با شكار قانوني آن در كشور روسيه است.

لینک به دیدگاه

همان طور که قبلا هم اشاره شد،اجلاس cop6 با حضور نمایندگان سازمان ملل و پنج کشور حاشیه دریای کاسپین جهت اعمال قوانین و پروتکل های حفاظتی در راستای حفظ اکوسیستم دریای کاسپین برگزار می شود و گروه حفاظت از فوک خزری نیز در اجلاس مذکور شرکت خواهد داشت.

 

بر طبق قوانین کشور روسیه، در صورتی که برای تصویب قانونی، 100 هزار امضا جمع آوری شود؛ کشور روسیه موظف به بررسی موضوع و اعمال قوانین جدید می باشد. در سال 2007 نیز کمپینی در مخالفت با شکار قانونی فوک بایکال ایجاد شد و پس از جمع آوری 100 هزار امضا، و دخالت مستقیم آقای پوتین؛ شکار فوک بایکال غیر قانونی اعلام شد.

 

✳️در مورد فوک خزری نیز این امر صادق است و در صورتی دوستان به متن درخواست که به سه زبان روسی، انگلیسی و فارسی وجود دارد مراجعه کنند متوجه می شوند که این درخواست مستقیما برای کشور روسیه نوشته شده است.

 

 

️و به یاد داشته باشید هرچه تعداد امضاها بیشتر باشد گروه حفاظت از فوک خزری با قدرت بیشتری در اجلاس شرکت خواهد کرد.

 

با تشکر ??

️ مرکز تحقیقاتی و درمانی فوک خزری لنی هارت

لینک به دیدگاه

 مدیر پژوهشي مركز تحقيقاتي درماني "فوك خزري لني هارت" در گفتگو با وطن گفت: مرکز توانسته است با آموزش اهالی بومی سواحل دریای خزر میزان مرگ ومیر فوک خزری را نزدیک به صفر برساند.این مرکز در طرح آشتی با طبیعت برای تامین هزینه زندگی اهالی بومی، قالیچه و ظروف سفالی با طرح فوک سفارش می دهد که کلیه این سفارش ها در آلمان و هلند به فروش می رود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...