رفتن به مطلب

می خواهم همسرم را برای ازدواج مجددم راضی کنم!!!


ارسال های توصیه شده

[h=2]چگونه همسرم را برای ازدواج دوم راضی کنم؟[/h][h=3]سوال کاربر :[/h][h=3]جوانی هستم 28 ساله. 10 سال است که ازدواج کرده ام ولی صاحب فرزند نشدیم. مشکل هم از همسرم است. به پزشک های زیادی مراجعه کردیم؛ ولی نتیجه نگرفتم. چطور همسرم را برای ازدواج مجدد قانع کنم؟[/h]

[h=3]پاسخ کارشناس :[/h]مخاطب گرامی! در قدم اول از شما می خواهم که همسرتان را بیشتر دریابید و یار و یاور او باشید. انتخاب همسر و زوجیت و بستن پیمان وفاداری از نکات مهمی است که باید بیشتر به آن توجه کنید. اصل بنای زندگی بر ازدواج و تشکیل خانواده است. اگر خداوند همسری مناسب و در خور منزلت و جایگاه به شما عنایت کرده، ناشکری نکنید و قضاوت و پیشداوری را کنار بگذارید. اجازه بدهید کانون خانواده گرم و مستحکم بماند و بیشتر از قبل به همسرتان محبت کنید و احترام بگذارید تا احساس هیچ گونه کمبودی در زندگی نکند چراکه او هم جوانی و عمرش را در راه خدمت و زندگی مشترک با شما سپری کرده است.

 

[h=4]نا امید نشوید[/h]توجه کنید که هر چند تلاش زیادی کرده اید اما راه رسیدن به هدف تان و نتیجه گیری پایان نیافته است. افراد زیادی بودند که بیشتر صبر و بردباری داشته اند و تمام راه های ممکن را طی کرده و با یاری خداوند به نتیجه رسیده اند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد؛ اما نباید زود احساس خستگی و نا امیدی کنید. در رحمت الهی به روی همه باز است و فقط باید خالصانه از خدا بخواهید و از سعی و تلاش در این راه برای درمان دریغ نورزید. اگر این مسئله برای شما نگران کننده است، بدانید همسرتان نیز از این موضوع رنج می برد؛ ولی به دلیل این که شما را ناراحت نکند بروز نمی دهد. مگر همسر شما قبل از ازدواج می دانست که این مسئله پیش می آید؟ و اگر اشکال از طرف شما بود آیا به این راحتی حاضر بودید همسرتان به دلیل فرزنددار نشدن از شما جدا شود؟ حال اگر پیشنهاد ازدواج دوم از ناحیه همسرتان باشد و احساس کنید که با صداقت و بدون تعصب و نگرانی است باز هم موضوع قابل تامل و بررسی است و نمی توان به طور قطع آن را پذیرفت.

 

[h=3]تنها راه حل، ازدواج مجدد نیست[/h]تنها راه فرزند دار شدن تعدد زوجات نیست. امروزه روش های متعدد علمی و مدرن وجود دارد که با وجود مشکل از یک طرف و حتی زوجین باز هم احتمال فرزند دار شدن برای آن ها وجود دارد و لزومی ندارد برای تأمین یک نیاز در زندگی، نیاز بالاتر و مهم تر از آن را از دست بدهیم؛ به عنوان آخرین پیشنهاد می توانید با برعهده گرفتن مسئولیت فرزندی که فاقد سر پرست است هم خلاء نبود فرزند را در زندگی پر کنید و هم چندین برابر، اجر و پاداش الهی را برای خود ذخیره کنید. از طرفی هم حسن نیت همسرتان را فراهم کرده اید و به این طریق نه احساس کمبود خواهید داشت و نه زندگی شما آسیب خواهد دید بلکه صلابت و استواری خانواده تداوم خواهد یافت و در گستره آن زندگی لذت بخش و رضایت مند خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...