رفتن به مطلب

بدون اینترنت به نقشه مورد نظرتان دسترسی داشته باشید


ارسال های توصیه شده

ترفندستان دریچه؛

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

با استفاده از این ترفند در هنگام مسافرت به نقاط مختلف که در آنها امکان اتصال به شبکه دیتا و یا wifi وجود ندارد، می توانید از قبل با Google Map نقشه های مورد نظرتان را دخیره کنید و از انها استفاده کنید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

؛

باید اعتراف کرد که در بین تمامی برنامه های مسیریاب و نقشه خوان Google Maps از کامل ترین هاست و نقشه های آن مدام بروز می شوند و دقیق ترین همخوانی را با مسیر های اصلی دارد. حتی می توان روی پیشنهاد های مسیر آن در ایران هم به خوبی حساب باز کرد ! چه برسد به کشور های و مناطق دیگر دنیا.

 

 

4112126_776.jpg

 

 

برای شروع ابتدا قبل از سفر و در جایی که اتصال به اینترنت دارید نام مکانی را که قصد سفر به ان را دارید را در گوگل مپس جستجو کنید، پس از نمایش محل و نام آن در قسمت پایین صفحه روی عنوان نام در پایین صفحه تپ کنید. در صفحه ی پیش رو روی گزینه ۳ نقظه در بالا سمت راست تپ کرده و گزینه Save Offline Map را انتخاب کنید.

 

 

 

4112127_632.jpg

 

 

با Pinch کردن (بزرگنمایی) منطقه مورد نظر می توانید دقیقا محدوده را مشخص کنید. توجه کنید هرچقدر محدوده بزرگتر باشد حجم ذخیره سازی بیشتری نیاز است. گزینه Save را زده و سپس برای عنوان نام مدنطرتان را تایپ کنید.

 

 

 

 

4112128_724.png

 

 

برای دیدن نقاط ذخیره شده تنها کافی است روی منو در قسمت بالا سمت چپ (در صفحه اصلی) تپ کرده و در قسمت بالا Your Places می توانید مکان های مهم برای شما و دستگاه شما دخیره می شود.

 

 

 

4112129_424.jpg

 

 

 

 

در انتهای لیست می توانید مکان های ذخیره شده را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این نقشه های ذخیره شده حداکثر تا ۲۹ روز در تلفن همراه شما باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...