رفتن به مطلب

روش‌های خروج از حساب کاربری Gmail


saba mn

ارسال های توصیه شده

روش‌های خروج از حساب کاربری Gmail

 

 

 

 

اگر در کامپیوتر شخصی خودتان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، خارج شدن از آن اهمیت چندانی ندارد ولی اگر در یک کامپیوتر عمومی یا کامپیوتر دوست‌تان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، بدیهی است که حتما باید از حساب کاربریتان خارج شوید و یا به اصطلاح Sign Out کنید. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با روش‌های انجام این کار آشنا شوید. اگر نمایش ایمیلتان بصورت Basic باشد گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه راست بالای صفحه پیدا کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اگر نمایش ایمیلتان بصورت استاندارد (Standard) باشد گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه راست بالای صفحه پس از کلیک روی عکس حساب کاربریتان یا آدرس ایمیلتان، پیدا کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

البته گاهی هم ممکن است چیزی قابل مشاهده نباشد مانند تصویر زیر:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اما اگر دقت کنید خواهید دید که پس از بردن ماوس روی گوشه سمت راست بالای صفحه، دکمه‌ای دایره‌ای شکل ظاهر می‌شود که شما با کلیک کردن روی آن می‌توانید گزینه Sign Out را مشاهده کنید. البته به گفته یکی از کاربران ممکن است این دکمه هم قابل مشاهده نباشد. ولی اگر در مکان گفته شده کلیک کنید گزینه Sign Out ظاهر می‌شود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اگر به هر دلیلی در حالت استاندارد نتوانستید این گزینه را پیدا کنید می‌توانید با استفاده از لینک زیر، نمایش ایمیلتان را بصورت Basic کنید که در این حالت گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه سمت راست بالای صفحه پیدا کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

از لینک زیر نیز می‌توانید برای خروج از ایمیلتان استفاده کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


فارغ از روش‌های ارائه شده در بالا، اگر چنانچه پس از پایان کار در یک کامپیوتر فراموش کرده‌اید که از حساب کاربری خود خارج شوید و دیگر امکان دسترسی به آن سیستم را ندارید با امکانی که Gmail فراهم کرده است می‌توانید از یک سیستم دیگر از حساب‌ کاربریتان که در حال حاضر در وضعیت «وارد شده» قرار دارد خارج شوید.

 

فرض کنید در یک کامپیوتر عمومی یا کامپیوتر دوست‌تان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، اما پس از پایان کار فراموش کرده‌اید که از حساب کاربری خارج شوید و یا به اصطلاح Sign Out کنید. اگر دیگر امکان دسترسی به این سیستم را ندارید جای نگرانی نیست، چرا که با امکانی که Gmail فراهم کرده است می‌توانید از یک سیستم دیگر وارد حساب کاربری خود شده و با یک کلیک، از کلیه حساب‌های کاربری که در حال حاضر در وضعیت «وارد شده» قرار دارند خارج شوید. در ادامه مطلب با ترفندها همراه باشید تا با نحوه انجام این کار آشنا شوید. بدین منظور، ابتدا وارد حساب کاربری خود در Gmail شوید. سپس در پایین صفحه و در سمت راست، بر روی Details کلیک کنید.

189-1.png

حال در پنجره‌ی باز شده می‌توانید لیست ۱۰ آدرس IP که از طریق آن وارد این حساب کاربری شده‌اید را به همراه تاریخ و زمان هر یک مشاهده کنید. اکنون جهت خروج از کلیه حساب‌های کاربری وارد شده (به جز این ورود)، بر روی دکمه‌ی Sign Out All Other Sessions کلیک نمایید.

3853290849728292562?view

مشاهده‌ی پیغام Successfully signed out all other sessions به منزله‌ی موفقیت‌آمیز بودن این عمل است. منبع با تغییر: tarfandestan.com

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...