رفتن به مطلب

باغ ملی تربت حیدریه


somaye azizi

ارسال های توصیه شده

[h=2]باغ ملی تربت حیدریه[/h] از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی شهر تربت حیدریه می‌توان به مجموعه باغ ملی اشاره کرد. باغ ملی یکی از زیباترین پارک های تربت حیدریه است که در مرکز شهر، درانتهای خیابان معروف به باغ ملی و در بالای تپه ای قرار گرفته است. درختان سرو سر به فلک کشیده، گلهای زیبا، طرح های پرنده درختی و فواره ها اون رو تبدیل به مکانی جذاب برای شهروندان تربتی و مسافرین تور مشهد نموده است.باغ ملی تربت حیدریه یکی از زیباترین پارک‌های ملی کشور است که به واسطه داشتن فضائی بکر و امکانات تفریحی و توریستی پذیرای جمع کثیری از مسافران و گردشگرانی است که علاقه مند به جاذبه های گردشگری مشهد و تفریحات مشهد و استان خراسان رضوی هستند.

 

 

torbat_1-logo.jpgباغ ملی تربت حیدریه

 

 

باغ ملی با قدمتی یکصد ساله و با درختان کاج سر به فلک کشیده دارای گل و گیاه‌های زینتی بر فراز تپه‌ای در مرکز شهر تربت حیدریه خود نمائی می‌کند.باغ ملی با دستان پر توان باغبانان هنرمند شهر تبدیل به یک شاهکار شده است. همجواری این پارک بزرگ با ابنیه تاریخی همچون قطب الدین حیدر رباط طبسی و مسجد جامع قدیم سبب شده به مکانی شناخته شده و پر جاذبه برای گردشگران تبدیل شود. آبنما، نورپردازی و دیواره‌های سنگی ورودی این پارک که بر شهر مشرف است آن را به فضائی منحصر بفرد تبدیل کرده است تور مشهد نوروز ۹۵ در نظر داره که دیدن از این پارکو جزو اولویتها قرار بده.

 

torbat_3-logo.jpgباغ ملی تربت حیدریه

 

 

 

torbat_2-logo.jpgباغ ملی تربت حیدریه

 

 

 

torbat_4-logo.jpgباغ ملی تربت حیدریه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...