رفتن به مطلب

فایل هایتان را بدون نیاز به برنامه پنهان کنید + آموزش


ارسال های توصیه شده

کاربران اندروید؛

 

[h=2]فایل هایتان را بدون نیاز به برنامه پنهان کنید + آموزش[/h]

شما می توانید با چند راه حل ساده فایل هایتان را بدون نیاز به برنامه ای خاص از نگاه دیگران پنهان کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاهی پیش می آید که می خواهید یک سری فایل خاص را پنهان کنید و می خواهید کسی جز شما آن را نداند، اینجاست که باید دست بکار شوید و طی یک تمهیدات پیش از انتقال به رایانه آن را پنهان کنید. در این باره نیازی به نصب برنامه سوم شخص نیست و با استفاده از یک راه حل آسان می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

 

 

 

 

4088602_650.png

 

 

ابتدا فایل منیجر را باز کرده، یک پوشه جدید ساخته و نام آن را هر چیزی که دوست دارید و به آسانی قابل شناسایی است بنویسید. تصاویر، ویدئو ها، اسناد یا هر چیز را درون این پوشه وارد کنید.

 

 

سپس پوشه را Rename کرده و قبل از نام آن یک، قرار دهید

 

 

4088604_951.jpg

 

 

اکنون پوشه شما به آسانی پنهان می شود. برای نمایش آن کافیست به تنظیمات نمایش فایل منیجر رفته و Displaying Hidden Files and Folders را انتخاب کنید. هر فایل قرار گرفته در این پوشه توسط هیچ برنامه ای ایندکس یا ارجاع داده نمی شود. تصاویر و ویدئو های پنهان شده در گالری نیز نمایش داده نمی شوند. این فایل های پنهان بدون استفاده از راه حل بالا، تنها هنگامی که به رایانه متصل می شوید نمایش داده می شود.

 

 

توجه داشته باشید تجربه شما با این تکنیک ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد؛ مثلا اگر فایل منیجر شما گزینه Hide/Display Files را نداشته باشد، باید از یک ابزار سوم شخص برای پنهان کردن فایل ها استفاده نمایید.

 

 

نکته مهم: اگر از nomedia برای پنهان کردن تصاویر در اندروید استفاده کنید، گوگل فوتوز به پسوند فایل های .nomedia توجهی نکرده و آن را نمایش می دهد.همچنین، شاید باز کننده فایل های مدیا یا دیگر برنامه های شما مجبور به باز کردن این فایل ها بشوند.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...