رفتن به مطلب

شوخی در شبکه اجتماعی تلگرام دردسر ساز شد


mherdad

ارسال های توصیه شده

فردی که با ارسال پیام در شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد رعب و وحشت و موجبات سلب آسایش خانواده ای را فراهم ساخت، توسط کارآگاهان پلیس سایبری شهرستان آمل، شناسایی و دستگیر شد.

4201440_720.jpg

 

به گزارش خبرنگار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، سرهنگ "ولی ا... گنجیان مقدم"فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر افزود:در پی مراجعه زنی به ماموران پلیس فتا، مبنی بر اینکه فردی ناشناس از چند روز گذشته با ارسال پیام هایی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام مدعی شد که از طرف اشخاصی ناشناس با دریافت 30 میلیون ریال مأمور شده تا به نحوی به وی آسیب برساند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت:ماموران با بررسی های فنی و تخصصی موفق شدند،متهم به تهدید در شبکه ی اجتماعی تلگرام را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ گنجیان مقدم، افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس ابتدا منکر اتهام وارده شد، اما پس از مواجهه با ادله و مستندات متقن لب به سخن گشوده و در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی گفت: متهم در ادامه تحقیقات انگیزه این کار را سر به سر گذاشتن و شوخی با شاکیه به درخواست یکی از دوستان شاکیه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،گفت: ماموران در ادامه متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند که این فرد نیز به بزه انتسابی اعتراف کرد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...