رفتن به مطلب

دانلود نرم افزار دیالوکس evo 5.0


ارسال های توصیه شده

دانلود نرم افزار دیالوکس EVO 5.0

دیالوکس نرم افزاری حرفه ای برای طراحی نورپردازی داخلی و خارجی است که تمام نیاز طراحان را برآورده می سازد. این نرم افزار به تنهایی دارای تمام امکانات مورد نیاز طراحان نورپردازی است و به سادگی می توان با این نرم افزار محیط های داخلی ، خارجی ، خیابان ، فضای سبز و … را به صورت ۲ یا ۳ بعدی طراحی نمود ، سپس با قرار دادن المان های نورپردازی مانند لامپ ها ، پروژکتور ها و … طراحی محیط را مشاهده نمود یا از کم و کیف نورپردازی در قسمت های مختلف مطلع شد. این نرم افزار برای یکسان بودن نتایج طراحی با نتایج واقعی ، به شما این امکان را می دهد که کتابخانه محصولات نورپردازی شرکت های مختلف را به نرم افزار اضافه کنید و از آن المان ها در طراحی خود استفاده نمایید. شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات نورپردازی معمولا کتابخانه محصولات خود را از طریق وب سایتشان یا روش های دیگر برای نرم افزار Dialux به صورت رایگان در اختیار طراحان قرار می دهند.

dialux-evo-5.jpg

 

Dialux evo محصول شرکت DIAL آلمان است و بنا به گفته این شرکت این نرم افزار حاصل ۲۰ سال تجربه این شرکت در حوزه ساخت نرم افزار های طراحی نورپردازی مبنی بر کامپیوتر است. نرم افزار Dialux evo نرم افزاری کاملا رایگان است.

dialux-evo.jpg

 

در نرم افزار Dialux Evo شما می توانید به سادگی فضا های مجتمع را طراحی و نورپردازی کنید و تمام طراحی های مربوط به فضا های داخلی ، خارجی و قسمت های مختلف مجتمع را در داخل یک فایل داشته باشید و نیازی به ساخت چندین فایل مجزا نخواهید داشت. در دیالوکس اوو علاوه بر امکان نورپردازی در شب ، می توانید محیط را در حالت های مختلف روز مانند روزهای آفتابی ، ابری و … مشاهده کنید. دیالوکس evo به شما این امکان را می دهد که به سرعت اولین پروژه نورپردازی خود را طراحی کنید. در دیالوکس EVO علاوه بر طراحی نورپزدازی داخلی و خارجی ساختمان های کوچک و بزرگ می توانید نورپردازی خیابان ها و معابر را نیز طراحی و شبیه سازی کنید.نرم افزار دیالوکس EVO سری جدید تر نرم افزار دیالوکس است که قبلا ذر سایت برای دانلود قرار داده شده است. Dialux Evo ورژن ۵ دارای حجم بیشتری نسبت به دیالوکس ۴٫۱۲ است و از امکانات بیشتر و محیط نرم افزاری کاملتری برخوردار است همچنین میزان استفاده این نرم افزار از منابع کامپیوتر مانند Ram , CPU و گرافیک بیشتر است. به صورت کلی دیالوکس اوو نرم افزاری پیشرفته تر نسبت به دیالوکس است ( هر دو نرم افزار دیالوکس و دیالوکس اوو توسط شرکت آلمانی DIAL ارائه شده اند )شرکت DIAL به همراه نرم افزار ، فایل PDF آموزشی رایگانی نیز ارائه کرده است که با نثری ساده به زبان انگلیسی و با استفاده از تصاویر زیاد به طراحان کمک می کند خیلی سریع و آسان کار با این نرم افزار را بیاموزند.دیجی نیک نرم افزار نورپردازی دیالوکس اوو و فایل آموزشی را بر روی سرور های داخل کشور قرار داده اشت تا کاربران ایرانی بتوانند با سرعت بالا و به صورت رایگان این نرم افزار را دانلود نمایند.دانلود نرم افزار دیالوکس EVO ورژن ۵٫۰ :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

آموزش نرم افزار

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...