رفتن به مطلب

تا اطلاع ثانوی از خرید پنیر این شرکت غذایی خودداری کنید


mherdad

ارسال های توصیه شده

برخی از تحقیقات حاکی از آن است که در برخی از پنیرهای در دسترس و پرمصرف چوب وجود دارد.

 

4226797_642.jpg

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ اگر

شما هم از طرفداران استفاده از پنیر در غذاهای خود هستید بی‌شک اسم پنیر پارمسان را بارها شنیده اید و به دفعات از آن استفاده کرده‌اید. پارمسان پنیری ایتالیایی است و در بسیاری از کشورها طرفدارن بسیاری دارد. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از پنیرهای پارمسان دارای مواد دیگری همچون خرده‌های چوب هستند.

 

 

در این پنیرهای از سلولز به عنوان ماده‌ای افزودنی کم‌ضرر استفاده می‌شود که از چسبندگی پنیر جلوگیری می‌کند. روی برچسب بسیاری از پنیرهای پارمسان نوشته شده است که پارمسان 100 درصد است در حالی که در بیشتر موارد مواد افزودنی دیگر در آن استفاده می‌شود و 20 درصد از تولیدات این پنیر برچسبی غیرواقعی دارند.

 

 

همین امر باعث می‌شود که قیمت این پنیر بیهوده گران باشد و بیهوده افراد برای خرید آن تخفیف بگیرند زیرا کمتر از 40 درصد از این پنیر محصول واقعی و باکیفیت است. در این شرایط مشتریان این پنیر بی‌کیفیت را بهای گرانی می‌خرند.

 

 

در فوریه سال 2016 از منابع مختلفی از جمله برخی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شد که در برخی مواد غذایی از جمله برخی پنیرها تراشه‌هایی از چوب ممکن است وجود داشته باشد و این موضوع نگرانی بسیاری از افراد را برانگیخت. پس از انتشار حواشی بعد از این دست خبرها برخی این خبر را شایعه دانستند و همچنان از قطعیت آن خبری در دسترس نیست.

 

 

ادعا شده است که شرکت تولید پنیر پارمسون از چوب در تهیه پنیرهایش استفاده می‌کند و سازمان بهداشت و دارو آمریکا کشف کرده است که پنیرهایی این شرکت حاوی چوب است. پس از انتشار این خبر سازمان بهداشت و دارو آمریکا انتشار این پنیر را در بازار متوقف نکرد و تولید آن را ممنوع نکرد به این علت طرفداران این پنیر بر این باورند که این ادعا کذب بوده است.

 

 

این سازمان در این باره می‌گوید که گزارش شده است در برخی از پنیرهای این شرکت واقعا تکه‌ها و تراشه‌هایی از چوب پیدا شده است. انتشار این خبر باعث افزایش نگرانی مصرف‌کنندگان این پنیر و صاحبان سرمایه این صنعت و تولید کنندگان پنیر شد. اما همچنان بسیاری بر این باروند که در پنیرهای این شرکت تراشه‌هایی از چوب وجود دارد و به همین علت مصرف آن را متوقف کرده‌اند.

 

 

منبع:Complete Health and Happiness snopes

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...