رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

gvSIG برترین نرم افزار جی آی اسی دنیا

با سلام. با معرفی یکی دیگر از نرمافزارهای رایگان جی آی اسی در خدمتتون هستم. تو این پست قراره با نرم افزار gvSIG آشنا بشیم.
اولین نسخه این نرمافزار در سال 2004 ارائه گردید، اما به سرعت بر قابلیت های آن افزوده شد و امروزه به جرات میتوان گفت این نرمافزار برترین نرم افزار جی آی اسی حال حاضردر دنیا میباشد.
این نرم افزار همانند نرم افزار ArcGIS دارای محیطهایی همانند ArcMap , ArcScene , arcGlob بوده و توانایی انواع پردازشها - هم در قالب دو بعدی و هم سه بعدی -را دارا است.
از ویژگیهای این نرمافزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
* عدم نیاز به نصب: اگر تابحال ArcGIS را نصب کرده باشید، مطمئنن این ویژگی برای شما بسیار جالب خواهد بود! یکی از مهمترین مشکلات کاربران ArcGIS نصب طولانی و خسته کننده آن میباشد. در صورتی که gvSIG دارای نسخه پرتابل بوده و بدون نیاز به نصب و تنها با یک کلیک بر روی آن برنامه اجرا خواهد شد. شما میتوانید آنرا روی مموری خود ریخته و یا روی سی دی رایت کرده و بر روی هر کامپیوتری و با هر نوع سیستم عاملی آن را اجرا نمایید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.



البته نسخه قابل نصب این نرمافزار نیز موجود میباشد و شما آنرا به راحتی میتوانید بر روی انواع سیستم های عامل نصب کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


* کم حجم: حجم آخرین ویرایش این نرم افزار در حدود 100 مگابایت میباشد که این، حجمی در حدود 10 برابر کمتر از ArcGIS است! شما به آسانی میتوانید از طریق اینترنت پرسرعت این نرم افزار را از منزل و یا کافی نت دانلود کرده و آنرا در اختیار دوستان خود قرار دهید.
* محیط کاربرپسند: این برنامه دارای محیطی زیبا و کاربرپسند بوده که کار کردن با جی آی اس را برای شما لذت بخش می کند. در ادامه تصاویری از محیط این نرم افزار آورده شده است. ( برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی آن کلیک نمایید.)

* امکانات منحصر به فرد: این برنامه قابلیت نمایش اطلاعات، ویرایش اطلاعات و تجزیه و تحلیل اطلاعات را به خوبی داراست. از امکانات آن میتوان به :
- پشتیبانی از زبان فارسی.
- قابلیت تغییر زبان منوهای برنامه.
- قابلیت کار با انواع فرمت داده اعم از برداری و رستری.
- قابلیت کار با نقشه های اتوکد.

- قابلیت کار با نقشههای تحت وب.
- قابلیت انتخاب داده ها بر اساس اطلاعات مکانی و توصیفی.
- قابلیت بافر زدن، کلیپ کردن، یونیون کردن جوین کردن عوارض، جوین کردن جداول و ...
- قابلیت ایجاد نقشه ارتفاعی، شیب و جهت شیب.
- قابلیت تحلیل شبکه و توپولوژی.
- قابلیت ارایه اطلاعات آماری از عوارض.
- سیمبولوِژی عوارض به صورت های مختلف.
- نمایش سه بعدی.
- ایجاد لجند و .. و خروجی گرفتن از نقشه با انواع فرمت ها.
- و ...


* اکستنشن ***tante: اگر شما با ArcGIS کار کرده باشید، بامحیط Arctoolbox حتما آشنا هستید. قسمتی که تمامی امکانات برنامه در آنجا گرداوری شده است. ***tante محیطی شبیه Arctoolbox بوده که در حدود 240 امکان جدید ( اعم از ویرایش نقشه، تجزیه و تحلیل و ...) را برای شما فراهم میکند. این قسمت در نسخهی پرتابل برنامه موجود است و نیازی به نصب جداگانه آن نمیباشد، اما در نسخه قابل نصب برنامه، پس از نصب برنامه gvSIG ، شما باید آنرا به صورت جداگانه نصب نمایید.

* رایگان: شاید قبول آن برای شما کمی سخت باشد، ولی این نرم افزار با تمام این امکانات به صورت رایگان بوده و شما بدون نیاز به پرداخت هزینه میتوانید از تمامی امکانات آن بهرهمند شوید!
در پایان به شما توصیه میکنم حتماً این نرم افزار را دانلود کرده ( ترجیحا نسخهی پرتابل) و از امکانات رایگان و فراوان این نرمافزار استفاده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اصلی این برنامه مراجعه فرمایید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
لینک به دیدگاه

آشنایی با gvSIG

1- آشنایی با محیط نرم افزار gvSIG


اولین مرحله و شاید مهمترین مرحله در یادگیری یک نرم افزار، آشنایی با محیط آن و درک آن می باشد. با توجه به همین اصل، در این پست سعی شده است به صورت خلاصه و مفید محیط نرم افزار gvSIG آموزش داده شود. 
توجه: اگر با این نرم افزار جی آی اسی آشنایی ندارید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.



از این به بعد آموزش ها بر اساس نسخه پرتابل این نرم افزار ( که نیازی به نصب ندارد) در سایت قرار خواهد گرفت تا تمامی دوستان نیازی به نصب این نرم افزار نداشته و به راحتی بتوانند وارد محیط آن شوند.

1. فایل را از حالت فشرده خارج نمایید
سایت سازنده برای کمتر شدن حجم برنامه و درنتیجه دانلود راحتتر، فایل این برنامه را به صورت فشرده شده (Zip)در اختیار شما قرار داده است، پس از دریافت آن، در اولین مرحله آنرا از حالت فشرده خارج نمایید. برای این کار، بر روی آن راست کلیک کرده و بر روی Extract all کلیک نمایید. ( توجه: در صورت درخواست پسورد، بر روی Skip File کلیک نمایید.)

2. برنامه را اجرا نمایید
برای اجرای برنامه وارد پوشه gvSIG_1.9_portable-windows شده، سپس وارد پوشه bin شده و بر روی gvSIG.exe کلیک نمایید.
( gvSIG_1.9_portable-windows >> bin >> gvSIG.exe ) 

3. محیط برنامه: 
در زیر تصویری از محیط برنامه آورده شده است. ( برای دیدن آن در اندازه واقعی بر روی آن کلیک نمایید. )
 

1-Mohit.JPG
 

محیط برنامه gvSIG



1-3. نوار عنوان: در قسمت بالای نرم افزار gvSIG قرار دارد که عنوان برنامه در آن نوشته می شود.
2-3. دکمه های کوچک و بزرگ کردن تصویر و نیز بستن کامل برنامه
3-3. پنجره اصلی: محیط کار که پنجره مدیریت پروژه و اسناد gvSIG در آن قرار می گیرد.
4-3. نوار منو: بعضی از کارکردهای gvSIG در این قسمت و زیر شاخه های آن قرار گرفته است.
5-3. نوارابزار: این قسمت برای دسترسی راحتتر به کارکردهای برنامه شامل گزینه هایی به صورت میانبر می باشد. شما میتوانید با کلیک کردن و کشیدن گزینه ها، آنها را به مکانی که خودتان تمایل دارید منتقل کنید.همچنین با نگه داشتن نشانه گر موس برروی آیکن ها، توصیفی از آنها برای شما به نمایش در می آید و شما را با نوع کارکرد آن آشنا می کند.
6-3. نوار وضعیت: این قسمت اطلاعاتی در رابطه با مختصات نقشه، فاصله ها و ... ارائه می دهد
7-3. مدیریت پروژه: در gvSIG تمام فعالیت ها در قالب یک پروژه انجام می شود. این پروژه از اسناد مختلفی تشکیل شده است. در اینجا 3 مدل از سند برای gvSIG وجود دارد : View, tables وmap .
 

  • view: در قسمت view نمایش اسناد وجود دارد که در آن می توانید با داده ها کار نمایید، لایه جدید ایجاد کرده، نقشه ها را ویرایش کرده و ...( همانند محیط نرم افزار Arcmap)

 

  • table: میحطی است برای کار با داده های عددی و الفبایی

 

  • map: در قسمت map نیز شما می توانید به تولید نقشه پرداخته و عناصر مختلفی مثل ایجاد لجند، مقیاس و ... را در آن انجام دهید.(همانند محیط layout در Arcmap)

همانطور که مشاهده نمودید، محیط این برنامه به صورت بسیار ساده و کاربرپسند طراحی گردیده است. به راحتی قابل درک است که کارکردن با این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای جی آی اسی راحت تر باشد.

لینک به دیدگاه

2- ورود اطلاعات به gvSIG 

در دومین قسمت از آموزش نرم افزار جی آی اسی gvSIG، ورود اطلاعات به محیط این برنامه برای شما آموزش داده خواهد شد.
 

  • توجه: اگر با این نرم افزار جی آی اسی آشنایی ندارید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

  • توجه: آموزش ها بر اساس نسخه پرتابل این نرم افزار ( بدون نیاز به نصب ) در سایت قرار خواهد گرفت تا تمامی دوستان نیازی به نصب این نرم افزار نداشته و به راحتی بتوانند وارد محیط آن شوند.

برای ورود اطلاعات به محیط نرم افزار gvSIG مراحل زیر را انجام دهید.

1- اجرای برنامه
برای اجرای برنامه وارد پوشه gvSIG_1.9_portable-windows شده، سپس وارد پوشه bin شده و بر روی gvSIG.exe کلیک نمایید.

2- ایجاد یک سند جدید
همانند تصویر زیر، ابتدا از قسمت Document types بر روی View کلیک نمایید. سپس بر روی New کلیک کرده تا یک سند جدید برای شما ایجاد گردد. این سند به طور پیشفرض Untitled نامگذاری میشود.

3- تغییر ویژگیهای سند ( تغییر نام، سیستم تصویر، رنگ پس زمینه و ...)
همانند تصویر زیر، ابتدا از قسمت View بر روی سند مورد نظر کلیک کرده، سپس بر روی Properties کلیک نمایید.


در این مرحله پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که شامل قسمتهای زیر است:

  • Name: از این قسمت میتوانید نام دلخواه را برای سند خود انتخاب نمایید.
  • Creation data: تاریخ ایجاد سند.
  • Owner: نام ایجاد کننده سند، در صورت نیاز میتوانید نام خود را وارد نمایید.
  • Map units: واحد نقشه، که به طور پیشفرض به متر میباشد. در صورت نیاز میتوانید به دیگر واحدها آنرا تغییر دهید.
  • Measuring units: واحد اندازه گیری، که به طور پیشفرض به متر میباشد. در صورت نیاز میتوانید به دیگر واحدها آنرا تغییر دهید.
  • Area units: واحد مساحت، که به طور پیشفرض به مترمربع میباشد. در صورت نیاز میتوانید به دیگر واحدها آنرا تغییر دهید.
  • Comments: از این قسمت شما میتوانید توضیحات متنی دلخواه خود در مورد سند را به آن اضافه نمایید.
  • Background color: از این قسمت شما میتوانید رنگ پس زمینه نقشه خود را انتخاب نمایید.
  • Current Projection: از این قسمت شما میتوانید سیستم تصویر مورد نظر را به سند خود اضافه نمایید. برای این کار برروی آیکن مقابل عبارت Current Projection کلیک کنید تا پنجره ای همانند شکل زیر باز شود.
3-projection.jpg

از قسمت Type گزینه ESRI را انتخاب کرده و از قسمت Search criterium گزینه By name را انتخاب کنید. حال با توجه به نیاز خود سیستم تصویر مورد نظر خود را جستجو نمایید. به طور مثال در قسمت جستجو عبارت WGS_1984 را وارد کرده ور بر روی Search کلیک نمایید. بدین ترتیب لیستی از قسمت پایین برای شما نشان داده خواهد شد که میتوانید با توجه به موقعیت مکانی خود سیستم تصویر مورد نظر را انتخاب نمایید. مثلا برای شهر مشهد از لیست WGS_1984_UTM_Zone_40N را انتخاب نمایید. در پایان بر روی OK کلیک نمایید.

4. باز کردن سند
ابتدا سند مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی Open کلیک نمایید. 


در این صورت پنجره ای همانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد.

5. اضافه کردن لایه های اطلاعاتی ( نقشه )
حال نوبت به اضافه کردن نقشه رسیده است. شما میتوانید انواع فرمت داده ها، اعم از رستری و برداری را از طریق برنامه فراخانی نمایید. در زیر نحوه اضافه کردن فرمتهای رایج جی آی اسی توضیح داده شده است:
 

  • بازکردن نقشه با فرمت Shp (نقشه های نرم افزار ArcMap): 

برای اضافه کردن نقشه با فرمت Shp همانند شکل زیر از منوی View بر روی گزینه ی Add layer کلیک نمایید.( برای سهولت کار از Alt+O استفاده نمایید.)

حال در پنجره جدید باز شده، بر روی Add کلیک نمایید. سپس از قسمت File of type گزینه gvSIG shp driver را انتخاب کرده و فایل مورد نظر خود را Open نمایید.
 

  • باز کردن نقشه با فرمت DWG (نقشه های اتوکد Autocad)

همانند مرحله قبل از منوی View بر روی گزینه ی Add layer کلیک نمایید.( برای سهولت کار از Alt+O استفاده نمایید.) سپس بر روی Add کلیک نمایید. از قسمت File of type گزینه gvSIG DWG Memory Driver را انتخاب کرده و فایل مورد نظر خود را Open نمایید.
 

  • باز کردن نقشه های رستری(Raster):

همانند مرحله قبل از منوی View بر روی گزینه ی Add layer کلیک نمایید.( برای سهولت کار از Alt+O استفاده نمایید.) سپس بر روی Add کلیک نمایید. از قسمت File of type گزینه gvSIG Raster Driver را انتخاب کرده و فایل مورد نظر خود را Open نمایید.
 

  • باز کردن نقشه با سایر فرمتها:

در بالا باز کردن نقشه با 3 فرمت رایج توضیح داده شد، در صورت نیاز میتوانید همانند مرحله قبل از منوی View بر روی گزینه ی Add layer کلیک نمایید.( برای سهولت کار از Alt+O استفاده نمایید.) سپس فرمت مورد نظر خود را از میان فرمتهای بسیار زیاد نرم افزار انتخاب نموده و نقشه خود را باز نمایید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

نرم افزار کوانتوم جی آی اس Quantum GIS


تو این پست قراره با هم با نرم افزار "کوانتوم جی آی اس" (Quantum GIS)آشنا بشیم که به اون به اختصار "QGIS" گفته میشه.همچنین سعی شده با مقایسه ی تطبیقی اون با ArcGIS به شناخت بهتری از این نرم افزار برسید.

از ویژگی های این نرم افزار میشه به موارد زیر اشاره کرد:

رایگان :یکی ویژگی خیلی ممتاز این نرم افزار برای ما ایرانی ها رایگان بودن اونه. با توجه به تحریم ایران و عدم امکان خرید نرم افزارهای خارجی و بویژه عدم ساپورت نرم افزار ArcGIS ( به عنوان برترین نرم افزار جی آی اسی) از کشور عزیزمون ایران، میتونه جایگزینه خوبی برای نرم افزار ArcGIS باشه. 

کم حجم: حجم آخرین ویرایش این برنامه در حدود 30 مگابابت بیشتر نیست، که حجمی در حدود 30 برابر کمتر از ArcGIS داره ! شما براحتی میتونید به سایت این برنامه برید و اونرو دانلود کنید! 
 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


پشتیبانی از زبان فارسی: از ویژگی های خوب دیگه QGIS پشتیبانی از زیان فارسیه، همونطور که میدونید نرم افزار ArcGIS به صورت کرک شده در ایران استفاده میشه، بخاطر همین هم دارای ایرادات بسیاری هستش و میشه مهمترین مشکل اون رو عدم ساپورت زبان فارسی دونست. QGIS میتونه بخوبی نیازهاتون در برابر زبان فارسی پاسخ بده.

محیط کاربر پسند و آسان : محیط این برنامه نسبت به ArcGIS کاربرپسندتر و آسان تر بوده و از محیط زیباتری برخورداراست. 
 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


امکانات مناسب:این برنامه قابلیت نمایش اطلاعات، ویرایش اطلاعات و تجزیه و تحلیل اطلاعات را به خوبی داراست. از امکانات آن میتوان به :

کار با انواع فرمت داده اعم از برداری و رستری.

قابلیت انتخاب داده ها بر اساس اطلاعات مکانی و توصیفی.

قابلیت ارایه اطلاعات آماری از عوارض.

قابلیت بافر زدن، کلیپ کردن، یونیون کردن جوین کردن عوارض، جوین کردن جداول و ...

سیمبولوِژی عوارض به صورت های مختلف.

ایجاد لجند و .. و خروجی گرفتن از نقشه با انواع فرمت ها.

پلاگین: ویژگی منحصر به فردی که در این برنامه وجود داره پلاگین های بسیار زیادی و متنوعی است که بر روی آن نصب میشه و بدین صورت به امکاناتش افزایش پیدا میکنه. ( همانند Xtools در ArcGIS). در تاریخ نگارش این مطلب در حدود 100 پلاگین برای این نرم افزار وجود داره که علاوه بر امکانات موجود در برنامه امکانات جدیدی را به اون اضافه می کنه !

پشتیبانی از انواع سیستم عامل: این برنامه قابلیت کار با Windows ,Linux ,Unix ,Mac Os رو داراست، در صورتی که ArcGIS تنها با سیستم عامل ویندوز کار میکنه.

به روز رسانی راحت: کافیست به اینترنت متصل شده و از منوی برنامه بر روی آپدیت کلیک نمایید (همانند آنتی ویروس !) 


برای اطلاعات بیشتر می تونید به سایت اصلی این برنامه مراجعه کنید.
 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در پایان بهتون توصیه میکنم حتماً این نرم افزار رو دانلود کنید و از امکانات رایگان و فراوان اون استفاده کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 9 ماه بعد...

 

ArcGIS Desktop 10 Suite: Setup + Service Pack 1 + ..... + Tutorial Disk



 


نرم افزار ARCGIS 10 رو با لینک مستقیم می در چهار پارت زیر می تونید دانلود کنید:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...
  • 1 سال بعد...

شرکت ازری در سال 2014، یک نرم افزار بنام ArcGIS Pro را به بازار محصولات GIS خود معرفی کرد که دارای بسیاری ازقابلیت های ArcGIS Desktop می باشد. در واقع ArcGIS Pro برای کاربران حرفه ای ArcGIS Desktop طراحی شده است و محیط آن تا حدود زیادی شبیه ArcMAP می باشد و در آن امکان تصویر سازی ها و تحلیل های مختلف دو بعدی و سه بعدی(با امکان حرکت) وجود دارد.


4562cishqwxpmhva7rob.png

طراحی ArcGIS Pro به گونه ای بوده که کاربران آن بتوانند کلیه داده های مورد نیاز برای انجام یک پروژه GIS را در یک محیط گردآوری نمایند و به صورت همزمان چندین نقشه و چندین لایه را در یک پروژه خاص ذخیره نمایند و در زمان نیاز به هر یک از این داده ها و نقشه ها و Layout ها آنها را از طریق همان یک پروژه ساخته شده بصورت یک به یک و در کنار هم مشاهده و ویرایش نمایند. این نرم افزار 64 بیتی به گونه ای طراحی شده است که کاربران بتوانند از طریق آن اطلاعات خود را به راحتی در وب و یا شبکه های محلی به اشتراک بگذارند. از ویژگی های خوب این نرم افزار شرکت ازری می توان به ظاهرکابرپسند آن اشاره کرد که این امکان را به کابران آن می دهد که آیکون های مربوط به ابزار ها و دستورات مختلف این نرم افزار را براحتی پیدا کرده و همچنین بتوانند به صورت همزمان از یک نقشه خاص چندین Layout آماده برای چاپ آماده نمایند. شرکت ازری در این نرم افزار جدید خود مدل های زیادی از گونه های متنوع گیاهان و درختان و مبلمان شهری را که معمولاً در طراحی مناظر مختلف شهری مورد استفاده قرار می گیرد را در کتابخانه مربوط به سمبل های خود قرارداده است.
 
h1je3xi18huykqesaq92.png

شرکت ازری از کاربران محصولات خود خواسته تا با دانلود این نسخه آزمایشی و بررسی عملکرد آن، انتقادات و پیشنهادات خود را به منظور کمک به رفع مشکلات احتمالی نرم افزار و توسعه آن به کارشناسان فنی و بازرگانی این شرکت اعلام نمایند. 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

درود

اینو دانلود و نصب کردم

با ارک جی ای اس برابری میکنه؟

اموزشی سراغ دارین برای این نرم افزار؟

یه اموزش برای سازمان نقشه برداری هست که خیلی گنگه

سپاس

لینک به دیدگاه

درود


اینو دانلود و نصب کردم
با ارک جی ای اس برابری میکنه؟
اموزشی سراغ دارین برای این نرم افزار؟
یه اموزش برای سازمان نقشه برداری هست که خیلی گنگه
سپاس


سلام دوست عزیز
خوب این نرم افزار چون خواسته مسئله بالا بردن سرعت و لایسنس نرم افزارو حل کنه پس مطمینا توی یه سری چیزا از اصلش ضعیفتره
من میتونم به این چن مورد اشاره کنم: 1) سرعت بالاتر QGIS
2) کمتر بود عملکرد های این نرم افزار نسبت به جی آی اس توی بخشهای 3D Analyst, Geostatistical and Network
3) سیمبولوژی جی آی اس قویتره و تنوع بیشتری داره
4) جی آی اس از توپولوژی، نت ورک و ... پشتیبانی میکنه که این یکی پشتیبانی نمیکنه
من این چیزا رو توی سرچها پیدا کردم مطمینا تفاوتهای دیگه ای هم باید باشه.
به عنوان فایل آموزشی هم فارسی همون فایلی که خودتون گفتین هست ولی انگلیسی یه سایت خوبیه به این
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
که اومده و با تصویر مرحله به مرحله توضیح داده
:a030:
لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...

سلام و عرض ادب، خیلی ممنون دانلود و نصب به راحتی انجام شد ولی موقع اجرا لایسنس میخواد؟ راه حل چیه؟



این نسخه آزمایشی بوده و احتمالاً از کار افتاده باشه الان.

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

سلام

من یک شیپ فایل نقطه دارم که تعداد زیادی نقطه هستش میخام

یک بافر 20 Km بزنم و نقاطی که تو این بافر هست مشخص کنه بعد از اختلاف ارتفاع این نقاط با نقطه مرکزی هر بافر مشخص کنه و اگر بالای عدد 150 متر بود مشخص کنه

البته بعلت زیاد بودن نقاط باید پایتون بنویسم اونم در نرم افزار QGIS

متشکر میشم کمکم کنید

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...