رفتن به مطلب

باور می کنید استقلال چنین بازیکنی دارد؟


masi eng

ارسال های توصیه شده

چه کسی فکر می‌کرد در استقلال بازیکنانی داریم با چنین تکنیکی‌؛ توپ را بگیرند و با خود حمل کنند. چند قدم بروند. بعد تو سر توپ بزنند و یک متر جلوتر بیندازند. دوباره توپ را بگیرند و پاس در عرض بدهند‌؛ در واقع لقمه‌ای حاضر و آماده برای نفر بعدی فراهم کنند. آیا تصور می‌کردید استقلال چنین بازیکنی را در اختیار دارد؟

به گزارش آسمونی به نقل از افکارخبر،

بله‌؛ استقلال یکدارد که در دیدار با راه‌آهن یزدان چنین کرد. پیشتر فکر می‌کردیم سجاد فقط تمام‌کننده‌ای خوب است. ما تصور می‌کردیم او ضربه‌های آخر را خوب می‌زند یا فقط شم گلزنی خوبی دارد.

چه کسی فکر می‌کرد شهباززاده اینقدر خلاق و تکنیکی باشد. او مقابل راه‌آهن یزدان بخش دیگری از توانایی‌هایش را منعکس کرد. قبلاً فقط خوب گل می‌زد یا خوب چهارچوب را می‌شناخت اما امروز نشان داد که می‌تواند در منطقه جریمه حریف بازیسازی کند، پاس بدهد و دریبل بزند یا مهاجمان دیگر را در فضای خالی پیدا کند.

استقلال منهای این خلاقیت بزرگ که منحصر در یک بازیکن بود اما دیگر مقابل راه‌آهن یزدان چه کرد؟ می‌توانیم بگوییم تقریباً هیچ! چون این راه‌آهن یزدان بود که به دفعات روی دروازه استقلال صاحب موقعیت شد.

خط دفاع استقلال همان‌طور که مجید صالح هم تأکید کرد موقعیت‌های فراوانی برای مهاجمان حریف ایجاد می‌کند. پس استقلال در کار تاکتیکی خود ضعف دارد اما بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده دارد که در هر زمان و مکانی به داد تیمشان می‌رسند. تیمی که امیدواریم با این همه بازیکن مصدوم اتفاق بدی برایش رخ ندهد.

باور کنید چشم ما شور نیست اما باید با صدای بلند بگوییم‌‌؛ استقلال کم بازیکن مصدوم ندارد. بیمارستان این تیم کلاً تکمیل است اما خدایا! سجاد شهباززاده را مصدوم نکن! بگذار استقلال از وجود او تا پایان فصل بی‌هیچ دردسری استفاده کند!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...