رفتن به مطلب

ازدواج رضا قوچان نژاد با خواهر بازیگر معروف سینما؟


masi eng

ارسال های توصیه شده

هاجم محبوب تیم ملی کشورمان اخیرا با انتشار 2 عکس در فضای مجازی خبرساز شد، عکس های که به نظر خبر از ازدواج این فوتبالیست می دهد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به گزارش آسمونی به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا قوچان نژاد در یکی از تصاویری که اخیرا در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد، عکسی از خود با دسته گل منتشر کرد که خیلی زود واکنش هوادارانش را به دنبال داشت و خیلی ها در کامنت هایی که برای این پست نوشتند، ازدواج او را تبریک گفتند. قوچان نژاد یک تصویر دیگر هم در این زمینه منتشر کرد تا شایعه ازدواجش بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد. تکذیب نکردن این شایعه از سوی قوچان نژاد هم برای خیلی ها به منزله مهر تاییدی بود بر پیوستن این فوتبالیست محبوب به جرگه متاهلین.

در همین حال در روزهای اخیر اخباری غیررسمی مبنی بر ازدواج این بازیکن با خواهر ساره بیات، بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم تحسین شده و اسکاری “جدایی نادر از سیمین” به شهرت رسید، منتشر شد. اخباری که البته صحت و سقم آنها به هیچ وجه مشخص نیست و ممکن است تنها یک شایعه در فضای مجازی باشد. گوچی تاکنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است که همین مسئله باعث شده که در روزهای اخیر بر میزان شایعات بیش از پیش افزوده شود.

قوچان نژاد 28 ساله که در سالهای اخیر به عنوان یکی از مهاجمان اصلی تیم کی روش نام خود را مطرح کرد و با گل سرنوشت سازی که برابر کره جنوبی در اولسان به ثمر رساند، شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 را فراهم کرد، در این فصل در باشگاه دسته اولی چارلتون انگلیس توپ می زند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...