رفتن به مطلب

امیر تاجیک برای برگزاری کنسرت به آلمان سفر کرده است


sara515

ارسال های توصیه شده

تهیه کننده امیر تاجیک خبر مهاجرت این خواننده که چند روز پیش در محافل و رسانه‌های موسیقی مطرح شد را تکذیب کرد.

 

مهرداد جهانتاب که به عنوان تهیه‌کننده با خواننده «زیر آسمون شهر» همکاری می‌کند طی تماسی به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «این‌که امیر تاجیک به آلمان سفر کرده صحت دارد اما این سفر هرگز با هدف مهاجرت انجام نشده و امیر تاجیک برای برگزاری کنسرت به آلمان سفر کرده است.»

 

جهانتاب اضافه کرد: «گمانه‌زنی در خصوص مهاجرت امیر تاجیک به آلمان چند روز پیش از سال نو مطرح شد و در هیاهوی فرارسیدن عید نوروز فرصت مناسبی برای اظهار نظر رخ نداد. متاسفانه این روزها اخباری درباره مهاجرت برخی هنرمندان به ویژه در حوزه سینما و تلویزیون به گوش می‌رسد که ناراحت‌کننده است. اما این‌که خواننده با تجربه‌ای همچون امیر تاجیک که در طول دوران کاری، دلبستگی به ایران و مردمش را ثابت کرده و کارنامه روشنی در این زمینه دارد از کشور مهاجرت کند -آن هم در شرایطی که اعلام کرده یک برنامه‌ریزی بسیار منسجم برای فعالیت‌هایش صورت گرفته و در واقع از همیشه بابرنامه تر و هدفمندتر است- منطقی به نظر نمی‌رسد.»

 

این تهیه‌کننده اظهار داشت: «امیر تاجیک به زودی به کشور باز می‌گردد و طبق برنامه تعیین شده نسبت به انتشار آثار و برگزاری کنسرت اقدام خواهد کرد.»

 

به گزارش موسیقی ما، کنسرت امیر تاجیک امشب -سوم فروردین 1395- در شهر اسن آلمان، برگزار می‌شود. امید تاجیک نیز به عنوان رهبر ارکستر در این برنامه برادرش را همراهی می‌کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...