رفتن به مطلب

تبلت غول‌پیکر اندرویدی لنوو با صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی qhd در راهست


Imaaan

ارسال های توصیه شده

A-massive-18.jpg

 

اگرچه در حال حاضر اغلب تبلت‌های بازار از نمایشگرهای 7 الی 10 اینچی بهره می‌برند، با این حال به نظر می‌رسد لنوو معتقد است که در این بین جای یک تبلت عظیم جثه 18.4 اینچی در بازار خالی است و بر همین اساس در نظر دارد تبلتی با این ویژگی را به نام PB2-690N در آینده ای نزدیک عرضه نماید.

 

 

البته هرچند بدیهی است که این محصول با نام یاد شده راهی بازار نخواهد شد، با این حال ممکن است همچون مدل Phab Plus که پیش‌تر با نام PB1 شناخته شد، تبلت غول‌پیکر اندرویدی لنوو نیز به چنین پیشوندی سرانجام معرفی گردد.

 

 

در هر حال نتایج بنچمارک به ثبت رسیده از این محصول برملا می‌کند که تبلت جدید لنوو از نمایشگری 18.4 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل بهره می‌برد. ناگفته نماند که سامسونگ نیز چندی پیش از تبلت 18.4 اینچی خود که البته از نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد با نام Galaxy View رونمایی کرد.

 

 

علاوه بر این به نظر می‌رسد تبلت غول‌پیکر اندرویدی لنوو در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 625 که از دو دسته چهارتایی هسته با سبک چینش Cortex-A72s بهره می‌برد در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.

 

 

از دیگر ویژگی‌های محصول یاد شده می‌توان به بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو، امکان تقسیم نمایشگر به دو قسمت همچون سری یوگا، دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی و دوربین سلفی مجهز به لنز 0.3 اشاره کرد.

 

 

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...