رفتن به مطلب

تنها "با 2 روش" اکانت جیمیل خود را بر روی آیفون تنظیم کنید + آموزش تصویری


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تنها "با 2 روش" اکانت جیمیل خود را بر روی آیفون تنظیم کنید + آموزش تصویری[/h]

اگر شما هم به تازگی آیفون خریده اید و می خواهید اکانت جیمیل خود را بر روی آیفون نصب کنید حتما این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، در این گزارش می خواهیم به شما آموزش دهیم چطور می توانید اکانت جیمیل خود را بر روی آیفون هماهنگ کنید.

 

 

4586845_788.jpg

 

 

آموزش تنظیم اکانت جیمیل در آیفون :

 

 

روش اول : استفاده از نرم‌افزار Gmail :

 

 

به اپ استور گوشی بروید و نرم‌افزار جیمیل که رایگان می باشد را دانلود و نصب کنید .

 

 

4586852_462.jpg

 

 

 

نرم افزار جیمیل را باز کنید و یوزر نیم و پسورد خودتان را وارد کنید . این نرم افزار شامل کلیه ایمیل های ارسال شده ، ایمیل های دریافت شده و ... می باشد . این نرم افزار اجازه دسترسی به ایمیل را میدهد .

 

 

4586854_255.jpg

 

 

برای انجام تنظیمات بیشتر و اضافه کردن اکانت های دیگر ، در بالا سمت چپ نرم افزار بر روی ۳ خط افقی کلیک کنید . بر روی Mange Account کلیک کنید و گزینه Add Acount را لمس کنید . همچنین میتوانید با کلیک بر روی چرخ دنده به سایر تنظیمات و ساختن فولدر شخصی بپردازید .

 

 

4586855_201.jpg

 

 

چنانچه با ایمیلتان زیاد کار می کنید و نیازمند متوجه شدن ایمیل ها هستید باید تنظیمات Notification را فعال کنید . به Setting بروید و در بخش تنظیمات Notification نرم افزار Gmail را پیدا کنید و تنظیمات دلخواه را انجام دهید .

 

 

4586856_365.jpg

 

 

روش دوم : استفاده از تنظیمات گوشی آيفون :

 

 

در این روش می توانید از تنظیمات خود گوشی آيفون استفاده کنید و ایمیل خود را در‌ آن ست کنید . نرم افزار Setting را باز کنید و به قسمت " Mail, Contacts, Calendars " بروید . در اینجا بر روی Add Account بزنید .

 

 

4586846_417.jpg

 

 

در این قسمت باید تنظیمات ورودی را انجام دهید . ابتدا یوزرنیم و پسورد را وارد کنید . قسمت Description باید به صورت اتوماتیک پر شود و با عنوان Gamil پر شود .

 

 

 

4586847_631.jpg

 

 

 

 

در مرحله بعد تمامی سرویس هایی که می خواهید بر روی گوشی شما فعال گردد را انتخاب کنید . این تنظیمات شامل Mail , Contact , Calendar و Notes میشود . واضح است که باید گزینه Mail را فعال کنید . اگر Notes را فعال کنید یک فولدر در بخش نوت گوشی با نام جیمیل اکانت اضافه خواهد شد و شما میتوانید نوت هایی که مینویسید را با ایمیلتان همسان کنید . پس از انجام تنظیمات گزینه save را انتخاب کنید .

 

 

4586848_565.jpg

 

 

4586849_664.jpg

 

 

حال به صفحه اصلی آیفون بازگردید و نرم افزار Mail را که به صورت پیش فرض بر روی گوشی میباشد را باز کنید . خواهید دید که یک فولدر به نام Gmail اضافه شده است که تمامی ایمیل هایی که برایتان ارسال میشود را در اینجا می توانید ببینید .

 

 

 

 

 

 

4586983_161.jpg

 

 

 

 

برای اینکه تنظیمات پیشرفته را بتوانید انجام دهید به مسیر Settings → Mail, Contacts, Calendars بروید و پس از انتخاب اکانت Gmail ، بر روی Advence کلیک کنید . با کلیک بر روی Draft میتوانید انتخاب کنید که فایل های Darft شما در کجا ذخیره شوند . و یا اینکه پس از پاک کردن ایمیل ها ، آن ها کجا ذخیره شوند .

 

 

 

 

4586851_848.jpg

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...