رفتن به مطلب

سرعت دانلود اینترنت روستاهای آمریکا چند است؟


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
سرعت دانلود اینترنت روستاهای آمریکا چند است؟[/h]

پروژه اینترنت پرسرعت برای روستاهای آمریکا با هزینه 2.15 میلیارد دلار باهدف دسترسی به اینترنت نامحدود با سرعت دانلود حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه روز چهارشنبه گذشته در کمیسیون ارتباطات فدرال مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیسیون ارتباطات فدرال پروژه 2 میلیارد دلاری توسعه اینترنت نامحدود با سرعت حداقل یک گیگابیت برای روستاهای آمریکا را تصویب کرد. روز چهارشنبه گذشته در کمیسیون ارتباطات فدرال پروژه اینترنت پرسرعت برای روستاهای آمریکا با هزینه 2.15 میلیارد دلار باهدف دسترسی به اینترنت نامحدود با سرعت دانلود حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه مورد تصویب قرار گرفت.

 

طبق این مصوبه قرار شد سالانه 215 میلیون دلار به مدت 10 سال برای پروژه مذکور هزینه شده و به سرویس‌دهندگان اینترنتی آمریکایی که خدمات اینترنت گیگابیتی به روستاییان عرضه می‌کنند، بودجه داده شود.

 

 

4614018_812.jpg

 

قرار است مزایده بین اپراتورهای اینترنتی که بتوانند سرعت بالاتر، Latency کمتر و خدمات بهتر را تضمین دهند، برگزارشده و اپراتورها باید حداقل 150 گیگ دیتا به‌صورت ماهانه به هر کاربر بدهند. البته در فاز اول سرعت 25 مگابیت بر ثانیه باید تضمین شود و در سال بعد سرعت دانلود 1 گیگابیت از سوی اپراتورها تضمین شود تا برنده نهایی مزایده مشخص شود.

 

اما 2.15 میلیارد دلار از روی قبض مالکان تلفن ثابت شهری با عنوان هزینه اینترنت روستایی اخذ شده و برای روستاها هزینه می‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...