رفتن به مطلب

تصاویر حیواناتی با اندام‌های مصنوعی


ارسال های توصیه شده

حیوانات نیز هم‌چون انسان‌ها گاهی بر اثر حادثه یا مادرزادی دچار نقص عضو می‌شوند. در این بین حیوانات کمی این شانس را دارند که از اندام مصنوعی استفاده کنند. گزارش تصویری از حیواناتی با اندام مصنوعی را ببینید.

 

لینک به دیدگاه

jb7hodrf1u40pq8u24k.jpg

 

بخشی از پوزه‌ی این لاک پشت دریایی بر اثر برخورد با یک قایق از بین رفته بود. انجمن حمایت از حیوانات و دامپزشکان در ترکیه با استفاده از چاپگر سه بعدی، پوزه این لاک‌پشت را ترمیم کردند.

لینک به دیدگاه

xbwub9moetls4togmgqx.jpg

 

وقتی این سگ در استان جی‌لین در کشور چین به دنیا آمد پاهای عقبش فلج بودند. به همین دلیل صاحبان اولیه این سگ او را طرد کردند.

لینک به دیدگاه

c9bqftugoqwks8fm8b2h.jpg

 

این گربه در کشور چین از ساختمانی ده طبقه سقوط کرد. هر دو پای عقب این گربه بر اثر سقوط از کار افتادند. دامپزشکان برای این گربه صندلی چرخدار ویژه‌ای تهیه کردند تا بتواند حرکت کند.

لینک به دیدگاه

xpagsmvaqa9ck3ecbv25.jpg

 

این فیل در تایلند وقتی کوچک بود روی یک مین کار گذاشته شده در زمین رفت و یک پای خود را از دست داد. دامپزشکان در شمال تایلند برای این فیل پای مصنوعی کار گذاشتند.

لینک به دیدگاه

keqtrn1gz6l3scmx0lie.jpg

 

هر دو پای جلوی این لاک پشت دریایی بر اثر حمله یک کوسه از بین رفته بودند. دامپزشکان ژاپنی برای این لاک پشت اندام مصنوعی تهیه کردند.

لینک به دیدگاه

05klk57nucwem176wfws.jpg

 

این لاک‌پشت در ایالت "بادن وورتمبرگ" بر اثر حادثه‌ای یک پای خود را از دست داده بود. دامپزشکان این‌گونه برای این لاک‌پشت اندامی مصنوعی تهیه کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...