رفتن به مطلب

با این روش گوشی گمشده خود را پیدا کنید


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
با این روش گوشی گمشده خود را پیدا کنید[/h]

اگر تلفن اندروید خود را گم کرده اید، از وب‌سایت های آنلاین می توانید به سادگی آن را ردیابی کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز شاید هیچ چیز به اندازه گم شدن تلفن همراه برای انسان دشوار نباشد. با توجه به اینکه امروزه تمام اطلاعات ما در تلفن های همراه است، گم کردن گوشی از کابوس شب هم بدتر است. اما در ادامه روشی را معرفی می کنیم که از طریق آن می توانید گوشی خود را در هر جایی که گم شده است پیدا کرده و از امنیت اطلاعات خود خیالتان آسوده شود.

 

اگر گوشی شما اندروید است، دو راه برای ردیابی آن دارید. اگر تلفن هنوز روشن است و آنتن دارد، می توانید از طریق یک کامپیوتر و با استفاده از Device Manager آن را ردیابی کنید. برای این کار از طریق کامپیوتر و یا دستگاه دیگری وارد اکانت گوگل شوید. گزینه Device Manager گوگل باید بلافاصله موقعیت تلفن شما را روی صفحه گوگل مپ نشان دهد. گزینه Device Manager علاوه بر رد یابی تلفن همراه‌تان به شما این امکان را می دهد که از راه دور تلفن خود را قفل کرده و یا اطلاعات خود را از روی آن پاک کنید.

 

4846284_216.jpg

 

ولی اگر تلفن همراه تان خاموش شده و یا دیگر در دسترس نیست، می توانید از طریق کامپیوتر آخرین محلی را که گوشی شما آنتن داشته، پیدا کنید. برای این کار وارد وب سایت google.com/settings/accounthistory شوید. سپس روی گزینه "Places You Go," و ""Manage History. کلیک کنید. از آن جایی که این سرویس به جای استفاده از جی پی اس، از طریق وای فای و سیگنال های آنتن دهی گوشی کار می کند، دقت صحیح بودن آن به اندازه Device Manager نیست.

 

4846285_409.jpg

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...