رفتن به مطلب

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

%D9%87%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87.jpg

طراحی سایت می تواند یک کسب و کار هوشمندانه باشد. برای موفقیت باید با آخرین روند های طراحی همسو باشید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی قابل استفاده باشد، نرخ تبدیل خود را با تست A/B بهبود دهید، اقدامات خود را الویت بندی کنید، با گزارشگیری و بررسی مداوم روند ترافیک خود را بدانید، مطمئن شوید که وب سایت شما بر روی دستگاه های تلفن همراه کار می کند و حتی گاهی اوقات با اسپم ها ، هکر ها و ربات هایی که با قرار دادن کدهای مخرب در وب سایت شما که باعث ایجاد مشکل می کنند و یا دیگر مسائل کار می کند.

خبر خوب این است که ما در عصر اطلاعات به سر می بریم، و بسیاری از کاربران بهترین روش های طراحی سایت و اسرار مربوط به توسعه را اغلب به صورت رایگان با دیگران به اشتراک می گذارند. اینجا تعدادی از منابع معرفی شده که شما می توانید به عنوان مدیر یک وبسایت با استفاده از انها وضعیت سایت و درآمد خود را بهبود بخشید آمده است. هفت منبع رایگان که شما می توانید آنها را در جعبه ابزار خود ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

1. کسب درآمد از طریق تبلیغات وب سایت

اکثر ناشران آنلاین در حال حاضر راجب تبلیغات گوگل می دانند. با این حال، آیا واقعا این بهترین گزینه است؟ از انتخاب بهترین شبکه های آگهی بر اساس اهداف خود و هزینه متوسط شما در هر برداشت اطمینان حاصل کنید. کسب درآمد با تبلیغات بدون ترافیک بالا سخت است.بعد از همه اینها، اگر شما می خواهید درآمد بیشتری از آگهی کسب کنید، شما باید بهترین استفاده را از هر بازدید کننده ای که به وب سایت شما می آید داشته باشید.

 

2. تم ها و آموزش وردپرس

وردپرس سیستم مدیریت محتوای است در حدود 20 درصد از کل وب را پشتیبانی می کند، و بهترین پلت فرم CMS از میان دیگر ابزار مانند دروپال، بلاگر و جوملا! با یک حاشیه بزرگ آموزشی و بحث در مورد آن.

 

3. بهینه سازی موتور های جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع است که به طور فزاینده در حال دشوار شدن است و کمی گیج کننده است. به روز رسانی الگوریتم در گوگل و سایر موتورهای جستجو می تواند بازی را در یک لحظه تغییر دهد، و دارندگان وب سایت به آن واکنش نشان می دهند.

خبر خوب این است که راهنماهای عالی وجود دارد که توسط MOZ ارائه شده است. به عنوان مثال، راهنمای مبتدی سئو که در یک نگاه چگونه کار کردن موتورهای جستجو ، جستجوی کلمات کلیدی،محبوبیت در حال رشد و لینک ها و غیره را ارائه می دهد.اگر شما به دنبال بالا ماندن در طول این تغییرات همیشگی و آشفتگی های موتورهای جستجو هستید، پس شما نیاز به یک سایت مانند MOZ در کنار خود هستید.

 

4. بهینه سازی نرخ مکالمات

بهینه سازی نرخ مکالمات (CRO) در مورد افزایش اثربخشی وب سایت شما ، و تبدیل به فروش بیشتر با بهبود مطالب ، طراحی، واکنشگرایی و غیره است. اگر شما به دنبال یک راهنمای جامع در مورد این موضوع هستید احتمالا هیچ جا راهنمایی کامل تر عملی تر از راهنمای نیل پاتل و جوزف پاتنم با عنوان "راهنمای قطعی برای بهینه سازی نرخ مکالمات " پیدا نخواهید کرد.

مطلب آخر این است که شما می توانید مقدار زیادی از زمان و پول خود را صرف افزایش ترافیک سایتتان کنید ، و یا می توانید در تبدیل بیشتر بازدید کنندگان حال حاضر سایت خود به مشتریان آینده صرف کنید. البته، در یک دنیای ایده آل، شما می توانید کار بر روی هر دو را ادامه دهید.

 

5. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

Google Analytics یک ابزار محبوب برای پیگیری از ترافیک وب سایت است. رایگان است ، و یکی از قدرتمند ترین ابزار در نوع خود است. اگر چه بسیاری از مدیران سایت در حال حاضر از آن استفاده می کنند، اما لزوما نمی دانند این داده ها به چه معنی هستند یا چه کاری انجام می دهند. به همین دلیل است که چرا راهنمای مبتدی گوگل آنالیز 5 که توسط Kissmetrics آماده شده ارزشمند است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از آخرین رابط کاربری Google Analytics استفاده کنید، چگونه به راحتی داده هایی که دنبال آن هستید بیابید و با اعداد چکار کنید.

 

6. برنامه نویسی و توسعه

برنامه نویسی یکی از سخت ترین و خسته کننده ترین جنبه های توسعه وب است. اسکریپت های سفارشی از قبل نوشته شده است، و مجبور هستید تغییرات هسته یک سایت به HTML و CSS صورت دستی اجرا شده می شود. امروز، حتی مبتدیان می توانند با استفده از منابعی مانند GitHub، که در آن شما می توانید قطعات کد آماده برای انواع برنامه های کاربردی را پیدا کنید و استفاده کنید. حتی اگر شما به دنبال چیزی خاصی به عنوان قطعه سفارشی کد برای چارچوب بر روی پلت فرم وردپرس باشید، با جستجو کردن اغلب مطالب مربوطه بالا خواهد آمد.

 

7. ویرایش و طراحی تصویر

امروزه وب بیشتر از قبل بصری شده است. به این ترتیب، نیاز بیشتری به ایجاد و استفاده از تصاویر جذاب در وب سایت خود دارید. این می تواند تاثیر قابل توجهی در تبدیل نرخ کاربران ورودی به کاربران دائمی سایت شما داشته باشد. هر چند که همیشه ایده خوب این است که چگونگی استفاده از یک ابزار حرفه ای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ را یاد بگیرید .اما اگر شما نیاز به ایجاد تصاویر جذاب دارید، لازم است که Canva استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...