رفتن به مطلب

۶ دلیل برای انتخاب پارتیشن های قابل حمل و جابجایی به جای تیغه گچی


ارسال های توصیه شده

در حالیکه پارتیشن های قابل حمل جای خود را به خوبی در فضاهای اداری قرن حاضر محکم کرده اند ؛ همچنان گروهی هستند که به دلایلی که فقط خودشان می دانند به تیغه های پیش ساخته وفادارند. درست است که تیغه های گچی به لحاظ استحکام و مقرون به صرفه بودن از زمان حضور در نیمه قرن جاری جایگزین مناسبی برای دیوارهای چوب – پلاستر گچی بودند، اما هرچند که تیغه ها یک قدم به جلوی خوب بوده ولی در فضای پر سرعت دنیای تجارت وفاداری به این تیغه ها مثل وفادار ماندن به تلفن های با شماره گیر گردشی می ماند.

تایید کردن پارتیشن های متحرک یک گزینه روشن و در دسترس است

 

جبهه گرفتن در برابر پارتیشن های متحرک درست شبیه مقاومت در برابر گوشی های هوشمند است. ممکن است شما دلایل عجیب و غریبی برای مقاومت پیدا کنید ولی باید اذعان کرد که پارتیشن های اداری متحرک برای طراحان فضاهای تجاری که به دنبال کاهش هزینه و در عین حال ایجاد هال و هوای مدرن هستند یه راه حل نجات بخش بود. در زیر ۶ دلیل می اوریم که برتری پارتیشن اداری قابل حمل را در مقایسه با تیغه های کچی نشان میدهد:

سرعت در اجرا: برای ایجاد و یا تغییر دکور با استفاده از تیغه ها در بهترین حالت به یک هفته زمان نیاز خواهید داشت که این مدت می تواند تا یک ماه هم افزایش یابد در این مدت شما باید با گروه های مختلف ساخت و ساز در ارتباط باشید و همچنین محیط کاری آشفته را تحمل کنید. در ایجاد دکور با استفاده از پارتیشن ها شما به یک روز زمان احتیاج خواهید داشت و برای تغییر مدل هم یک شب کافیست.

 

 

امکان باز استفاده: تیغه های گچی بعد از اجرا در جای خود خواهند بود تا زمانی که با پتک و چکش برچیده شوند اما پارتیشن های متحرک درست مانند میزهای اداری قابل جابجا شدن هستند و برای تغییر در آریش و چیدمان آنها فقط به چند نیروی خدماتی احتیاج خواهید داشت.

سازگاری : شاید نیازمند جابجایی یکی از دیوارا باشید تا نور بیشتری به فضای دفتر نفوذ کند، در اینصورت هم با پارتیشن های قابل حمل مشکلی نخواهید داشت. کافیست تا یه شیشه مات را با یک شیشه ی شفاف عوض کنید. همچنین در پارتیشن میتوانید از رنگ های متنوع برای انتقال رنگ سازمانی و برند خود همچنین زنده کردن محیط بهره ببرید . اگر دوست دارید اینکر را با تیغه هم امتحان کنید!

 

office-1024x724.jpg

 

حفاظت زیست محیطی : اکنون در سال ۲۰۱۶ هستیم و همگان به اهمیت حفاظت زیست محیطی واقف شده اند. با توجه به این مساله خاطر نشان می کنیم که ۹۴ درصد پارتیشن های اداری قابل حمل از مواد دورریز تشکیل شده و خود پارتیشن ها هم در پایان عمر خود قابل بازیافت هستند. در حالیکه تیغه های گچی فاجعه زیست محیطی محسوب میشوند و به مکان هایی برای تخلیه نخاله نیازمندند و همچنین از مواد طبیعی تولید میشوند که باید در طبیعت مجددا ساخته شوند.

صرفه مالی : هزینه های اولیه ی تیغه های گچی در مقایسه با پارتیشن کمتر خواهد بود ؛ اما چند سال آینده را تصور کنید . مثلا اگر بخواهید آرایش و چیدمان محل کار خود را تغییر دهید و یا مجبور به جا به جایی به مکان جدید باشید. با استفاده از پارتیشن متحرک حمل قادر خواهید بود هر چند بار که میل دارید دیزاین دفتر خود را تغییر دهید همچنین میتوانید دیوارهای خود را با خود ببرید و در محل جدید با حداقل هزینه از آنها استفاده کنید.

زیبایی: بگذارید این را هم از قلم نیاندازیم که پارتیشن های واریا نمای فوق العاده ای به دفتر شما می بخشند. حال هوای مدرن ایجاد شده با استفاده از پارتیشن های واریا هرگز در تیغه های گچی قابل دستیابی نخواهد بود. در دنیای کنونی ، تصویری که از کمپانی خود میسازید نقش به سزایی در جذب و حفظ مشتریان و در کنار آن به خدت گرفتن نیروهای با ارزش تر خواهد داشت.

0222-1024x724.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...