رفتن به مطلب

بزرگ‌ترین هتل جهان افتتاح می‎شود


ارسال های توصیه شده

بزرگ‌ترین هتل جهان با بیش‌از ۱۰هزار اتاق و سوئیت اقامتی با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۳.۵ میلیارد دلار در حال ساخت است.

 

 

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، این هتل متعلق به وزارت دارایی و اقتصاد عربستان صعودی است و با داشتن ۱۲ برج در کنار ساختمان اصلی هتل و داشتن ۱۰هزار اتاق و بیش‌ از ۷۰ رستوران از مسافران ورودی به این شهر میزبانی می‌کند.

 

برطبق پروژه تدوین شده، هتل مساحتی حدود ۱.۴میلیون مترمربع دارد و طبقات اصلی این مجموعه به مهمانان ویژه و سلطنتی اختصاص می‌یابد. تعدادی سکوی فرود هلی‌کوپتر نیز در این هتل تعبیه شده‌اند تا مسافران اختصاصی بتوانند به آسانی به بخش‌های مختلف هتل دسترسی داشته باشند. هتل ابرج کودای، نه تنها عنوان بزرگ‌ترین هتل جهان را براساس تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌هایش دراختیار دارد، بلکه بزرگ‌ترین گنبد جهان را نیز روی بلندترین برج این مجموعه به نام خود ثبت می‌کند.

 

گردشگران با رزرو هتل‌ کودای به ویژگی‌های منحصربه فرد آن دست می‌یابند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استخرهای کاملا لوکس و مدرن، مراکز تفریحی، مراکز ماساژ درمانی متعدد و ترانسفر با خودروهای سوپرلوکس اشاره کرد. طراحی داخلی هتل را یک شرکت انگلیسی به نام Areen Hospitality انجام می‌دهد که به سبب توجه دقیق به جزئیات و طراحی‌های مجللی که پیش از این داشته، مشهور است.

طبق پیش‌بینی‌ها قرار است این هتل در سال ۲۰۱۷ افتتاح شود، اما مشکلات اقتصادی می‌تواند افتتاح آن را تا سال ۲۰۱۸ به تاخیر بیاندازد. بدون شک ساخت این هتل ۵ ستاره و سوپر مدرن، تحولی بزرگ در صنعت گردشگری عربستان و شهر مکه به دنبال دارد و می‌تواند تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مکان‌های اقامتی برای میلیون‌ها گردشگر ورودی به این شهر شود.

 

89018_110.jpg

 

89019_415.jpg

 

89020_216.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...