رفتن به مطلب

فراخوانی گلکسی نوت 7 سامسونگ به دلیل خطر احتمالی انفجار باتری!


ارسال های توصیه شده

Galaxy-Note-7-blue.jpg

اخیراً در خبرها چند مورد انفجار باتری گلکسی نوت 7 در هنگام شارژ دیده شده و همین عامل باعث شده تا سامسونگ پرچم‌دار خود را از سراسر جهان فراخوانی کند.

 

با این‌که زمان زیادی از عرضه رسمی گلکسی نوت 7 در اکثر کشورهای جهان نمی‌گذرد سامسونگ موفق شده تاکنون 24 میلیون دستگاه از این گوشی محبوب را به فروش برساند. اما ظاهراً مشکلات باتری این پرچم‌دار جدی بوده و به گفته خود سامسونگ تاکنون 35 مورد مشکلات مختلف مربوط به آن به این شرکت گزارش شده است.

 

 

ابتدا آژانس خبری کره‌ای Yonhap شایعات مربوط به فراخوانی گلکسی نوت 7 را مطرح کرد و حالا وال استریت ژورنال نیز از توقف فروش گلکسی نوت 7 در کره جنوبی خبر داده است. به گزارش Yonhap سامسونگ در حال مذاکره با اپراتور ورایزن برای فرآیند فراخوانی گلکسی نوت 7 است.

 

 

Galaxy-Note-7-explosion.jpg

 

البته گفته می‌شود اکثر دستگاه‌های گلکسی نوت 7 که فروخته شده‌اند بدون هیچ مشکلی هستند و به ادعای سامسونگ تنها 0.1 درصد از این گوشی‌ها دارای مشکل باتری هستند. به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت از هر هزار گلکسی نوت 7 فروخته شده یکی احتمالاً دارای مشکل بوده و حداقل 24 هزار دستگاه گلکسی نوت 7 معیوب عرضه شده است. سامسونگ می‌گوید این مشکل تنها با تعویض باتری حل خواهد شد اما این شرکت برای راحتی مشتریان گلکسی نوت 7 آن‌ها را به رایگان تعویض می‌کند.

 

 

این مشکل درست وقتی فراگیر شده که سامسونگ فروش فوق‌العاده‌ای را با گلکسی اس 7 و اس 7 اج پشت سر گذاشته و آماده بود تا بار دیگر به اوج درآمد خود بازگردد. با این وجود مشخص نیست آیا این مشکل روی فروش گلکسی نوت 7 تأثیر خواهد گذاشت یا خیر اما قطعاً اعتبار سامسونگ را مخدوش خواهد کرد. خوشبختانه این شرکت تصمیم درست را گرفته و گوشی‌های فروخته شده را به رایگان تعویض خواهد کرد.

 

 

اما اگر یک گلکسی نوت 7 خریده باشید چطور؟ اگر گلکسی نوت 7 را پیش‌خرید کرده‌اید احتمالاً سامسونگ تا زمان عرضه مدل‌های بدون عیب را برای شما خواهد فرستاد اما اگر یک گلکسی نوت 7 بدون ضمانت خریداری کرده باشید باید امیدوار باشید نمایندگی‌ها بسته به دستورالعمل دریافتی گوشی را برای شما تعویض کرده و یا باتری را با دریافت مبلغی عوض کنند.

 

 

 

منبع:‌فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...