رفتن به مطلب

اینتل پردازنده‌های Apollo Lake را برای کامپیوترهای ارزان‌قیمت معرفی کرد


ارسال های توصیه شده

intel.1.jpg

 

پردازنده‌های جدیدی با نام Apollo Lake از جانب اینتل در مراسم IFA 2016 رونمایی شد، این پردازنده‌ها برای کامپیوترهای ارزان‌قیمت ساخته شده‌اند و حکایت از عزم اینتل برای رونق بخشیدن به بازار پردازنده‌های این شرکت دارند.

 

 

طرفداران دو آتشه سخت‌افزار کامپیوتری به خوبی با پردازندهای اینتل که از معماری Braswell بهره می‌برند آشنا هستند؛ این پردازنده‌ها با هدف حضور در کامپیوترهای ارزان قیمت ساخته شده‌اند و اکنون شاهد جایگزین جدیدی برای این نسل از پردازنده‌های اینتل هستیم. پرازنده‌های تازه معرفی شده اینتل که از فناوری ۱۴ نانومتری استفاده می‌کنند را در بازار با نام تجاری Apollo Lake خواهیم شناخت و اینتل از معماری جدیدی با نام Goldmont در ساخت آنها استفاده کرده است. در جی‌پی‌یو یا چیپست گرافیکی این پردازنده‌های جدید نیز از جی‌پی‌یو Gen 9 استفاده شده است که در حال حاضر این فناوری را در پردازنده‌های تراز اول Skylake اینتل شاهد هستیم.

 

 

intel-Apollo-Lake.png

 

اینتل در مجموع شش پردازنده‌ را در خانواده پردازنده‌های Apollo Lake قرار داده است، سه پردازنده با نام سری J از خانواده‌ پردازنده‌های Apollo Lake در کامپیوترهای خانگی جای خواهند گرفت و سه پردازنده دیگر که در سری N قرار می‌گیرند را در لپ‌تاپ‌ها شاهد خواهیم بود. این پردازنده‌های جدید به نسبت به پردازنده‌‌های خانواده Braswell یا مصرف کمتری خواهند داشت یا اینکه باید در فرکانس پایین‌تری کار کنند.

 

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...