رفتن به مطلب

تبدیل کارخانه قدیمی به هتل


ارسال های توصیه شده

در کشور ایتالیا بناهای قدیمی زیادی وجود دارند که ارزش تجاری زیادی دارند اما نیاز به تعمیرات و بازسازی اساس دارند. یکی از پروژه هایی که در راستای نوسازی این بناها انجام شده است تبدیل یک کارخانه قدیمی به یک هتل چهار ستاره بوده.

 

نام این هتل چهار ستاره که در نزدیکی شهر میلان قرار دارد Best Western Premier Monza & Brianza می باشد. ساختمان این هتل در واقع یک کارخانه قدیمی تولید چراغ و قطعات یدکی اتومبیل بوده است، اما این کارخانه به کمک یک شرکت ساختمان سازی تبدیل به یک هتل چهار ستاره مدرن و پیشرفته شده است.

مساحت این هتل بازسازی شده 6500 متر مربع می باشد و از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار است. یکی از مهم ترین پارامترهایی که در نوسازی این کارخانه قدیمی در نظر گرفته شده است، عایق کاری آن و ایجاد آسایش حرارتی و صوتی لازم و مطلوب برای یک هتل مدرن بوده است.

 

به همین دلیل کارشناسان فنی بازسازی این پروژه تصمیم گرفتند از عایق حرارتی و صوتی استفاده کننده که کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی باشد و در این راستا آن ها از عایق صوتی حرارتی پشم سنگ استفاده کردند.

استفاده از عایق حرارتی پشم سنگ باعث شده که اتلاف حرارت کمتری صورت گیرد که این باعث کاهش هزینه های تامین انرژی لازم برای گرمایش و سرمایش هتل شده است. علاوه بر این ضد حریق بودن عایق پشم سنگ یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد که باعث انتخاب این عایق صوتی حرارتی برای بازسازی شده است.

از طرفی نصب و حمل و نقل عایق پشم سنگ آسان می باشد که این باعث شده پروژه عایق کاری ساختمان قدیمی زودتر از زمان مورد انتظار صورت گیرد.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...