رفتن به مطلب

درخشنده: دو هفته تعطیلی در لیگ برتر بانوان خواهیم داشت


*mini*

ارسال های توصیه شده

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از احتمال تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر بانوان برای حضور تیم ایران در رقابت های انتخابی جهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال زنان انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی از 26 آذرماه به میزبانی هند آغاز می شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت ها به همراه تیم های هند، مالدیو و بنگلادش حضور دارد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال بانوان ایران از 22 آذرماه به اردوی آماده سازی می رود، لیگ برتر بانوان به مدت دو هفته تعطیل می شود.

سعید درخشنده تصریح کرد: با توجه به وضعیت فدراسیون والیبال هند و اختلافات این فدراسیون با کنفدراسیون آسیا، احتمال تغییر میزبانی از این کشور نیز وجود دارد که فدراسیون والیبال ایران نیز درخواست میزبانی این رقابت ها را داده است.

رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال گفت: با مسئولین کنفدراسیون آسیا در حال مذاکره و رایزنی هستیم تا میزبانی این رقابت ها را به دست آوریم و در صورتی که میزبان شویم، شاید تعطیلی لیگ کمتر شود.وی تاکید کرد: در صورت کسب میزبانی فرصت مناسبی برای والیبال بانوان ایران فراهم می شود که با کسب عنوان قهرمانی در این مرحله به مرحله دوم انتخابی جهان صعود کند.درخشنده افزود: قاره آسیا علاوه بر میزبان مسابقات قهرمانی جهان (ژاپن) چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد که تیم ها بر اساس مسابقات انتخابی مشخص می شوند. مسابقات انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه (منطقه) پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

لینک به دیدگاه

تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت های انتخابی جهان در کشور هند شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال 2018 با حضور 24 تیم به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

تا کنون حضور سه تیم در این رقابت ها قطعی شده است. آمریکا به عنوان قهرمانی سال 2014، ژاپن میزبان سال 2018 و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی سه تیم تیم قطعی شده این رقابت ها هستند.

قاره آسیا علاوه بر میزبان چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد که تیم ها بر اساس مسابقات انتخابی مشخص می شوند.

مسابقات انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم از 26 آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا صعود کند.

تیم های ایران، مالدیو، سریلانکا و هند چهار تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند اما با توجه به وضعیت فدراسیون والیبال هند و اختلافات این فدراسیون با کنفدراسیون آسیا، احتمال تغییر میزبانی از این کشور نیز وجود دارد که فدراسیون والیبال ایران نیز درخواست میزبانی این رقابت ها را داده است.

زمان قطعی مسابقات مرحله دوم قاره آسیا نیز هنوز مشخص نشده است اما این مسابقات باید تا 23 مهرماه سال 96 به پایان رسیده باشد.همچنین در حکمی از سوی دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، «نازلی علیایی باویل» به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت های انتخابی جهان در کشور هند منصوب شد.

 

upj12g8xmdpx7xjtq0.jpg

 

 

منبع: iranvolleyball.com

لینک به دیدگاه

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران از 14 بازیکن برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در رقابت های انتخابی جهان دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از 26 آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا صعود کند.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران 14 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد که این اردو از 18 آذرماه آغاز می شود و تا اعزام تیم به هند (22 آذرماه) ادامه خواهد داشت.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، مهسا صابری، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مه تا یحیاپور، نیلوفر ابراهیمی، نگین شیرتری و مهسا کدخدا 14 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بانوان هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی و زهرا واحدی (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و نازلی علیایی باویل به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را این اردو همراهی می کنند.

 

 

xa5e4qm4kxxuqty6t4.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...