رفتن به مطلب

وقتی اتلتیکو در ایران محبوب‌تر از رئال می‌شود!‍


ارسال های توصیه شده

[h=2]آمار جالب گوگل پیش از داربی مادرید[/h] [h=1]وقتی اتلتیکو در ایران محبوب‌تر از رئال می‌شود!‍[/h]

57387512.jpg بیشترین جستجو ها در آستانه داربی شهر مادرید در ایران به اتلتیکومادرید اختصاص داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید و رئال مادرید از هفته دوازدهم لالیگا امشب (شنبه) در ویسنته کالدرون به مصاف هم می‌روند. داربی شهر مادرید جستجوگر گوگل را نیز تحت تاثیر قرار داده است. کاربران تمام جهان از گوگل به دنبال اطلاعاتی از این بازی هستند و نتایج اخیر این دو تیم را بررسی می کنند. محبوبیت اتلتیکو و مادرید در مناطق مختلف جهان جالب است.

در اسپانیا رئال مادرید محبوب‌تر است. گوگل با توجه به کلمات استفاده شده در جستجوها از طریق امتیاز صفر تا 100 آن را ارزش‌گذاری کرده است. در اسپانیا امتیاز مادرید 50 و اتلتیکو 30 است. در جهان نیز رئال محبوبیت بیشتری دارد. ردال 66 امتیاز دارد و 17، امتیاز قرمز و سفیدپوشان است و این آمار نشان می‌دهد که نام رئال بیشتر جستجو شده است.

57387513.jpg

چاد بیش از دیگر کشورهای جهان در رابطه با این دو تیم جستجو کرده است و امتیاز این کشور آفریقایی 100 است. پس از چاد، گینه قرار دارد که سهم مادرید 78 و اتلتیکو 51 است. اما محبوبیت بیشتر سفیدپوشان در غرب قابل توجه است. کل قاره آمریکا به رئال اختصاص دارد. این در حالی است که اتلتیکو بیشترین محبوبیتش را از شرق (به جز هند و اقیانوسیه) به دست آورده است. جالب این جاست در ایران بیشترین جست‌وجوها به اتلتیکومادرید اختصاص دارد. این در حالی است که هواداران رئال در ایران بیشتر از قرمز و سفیدپوشان هستند اما در یک هفته اخیر اتلتیکو محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

در مجموع این بررسی نشان می‌دهد که رئال مادرید در سطح ملی و جهانی محبوب‌تر از اتلتیکومادرید است اما بیشترین جستجوها برای اتلتیکو در شرق و برای مادرید در غرب انجام شده است.

انتهای پیام

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...