رفتن به مطلب

رابطه گروه خونی باغذا


Miss star

ارسال های توصیه شده

رابطه گروه خونی با غذا

متخصصان تغدیه به این نتیجه رسیده اند که رژیم غذایی ما با گروه خونی مان ارتباط دارد زیرا گروه های خونی در ضمن تکامل بشر شکل گرفته اند.

گروه خونی o

قدیمیترین گروه خونی به لحاظ تکامل بشری هستند . این گروه خونی رژیم غذایی اش باید مشابه انسان های شکارچی اولیه باشد یعنی حاوی پروتئین زیاد،اگر این افراد رژیم گیاه خواری داشته باشند مرتبا احساس گرسنگی می کنند و به خوردن تنقلات روی می اورند.

گروه خونی B

این گروه در زمانی تکامل یافته که انسانها بیشتر سفر میکردند بنابراین گوشت،سبزی جات و غلات به شیوه متعادلتر مصرف می شده به همین دلیل این گروه خونی معمولا طبع قوی تر و سالم تر دارند و بسیار واقع بین و عمل گرا دارند

گروه خونی A:این گروه خونی کمی دیر تر از گروه خونیOتکامل یافته یعنی زمانی که بشر کشاورزی می کرده است بنابراین افراد این گروه باید پروتئین کمتر و غلات بیشتری بخورند این افراد خلاقیت بالایی دارند ولی در عین حال بسیار حساس هستد و می توانند حلال مشکلات خوبی هم باشند به شر ط انکه گوشت کمتر و سبزیجات بیشتری بخورند.

گروه خونی AB:بهترین خوردنی های این گروه ماهی ،سبزیجات ،غلات است اما گوشت زیاد برای انها مفید نیست به این گروه توصیه می شود از نظر فعالیت بدنی فعالیت های آرام نظیر یوگا و یا پرش سبک داشته باشند.

اگر غذاهایی که می خوریم مطابق دستورات فوق باشد می توانیم به راحتی ان را هضم کنیم وزن مان کاهش یابد و سلامت و شادابی بیشتری داشته باشیم.

 

منبع :وبلاگ سید جواد قائمی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...