رفتن به مطلب

سیستم کاهش صدا با مقاومت مکانیکی بالا


ارسال های توصیه شده

پشم سنگ یک عایق صوتی حرارتی و ضد حریق می باشد که از آن برای عایق کاری حرارتی، حفاظت در برابر آتش و کاهش سر و صدا استفاده می شود، مخصوصا در مکان هایی که مقاومت در برابر آلودگی نفتی مورد نیاز است.

 

از این رو عایق صوتی پشم سنگ برای جذب صدا بطور ویژه در موتورخانه ها، اتاق های پمپ های باری و مکان های مشابه کاربرد دارد. سیستم های قدیمی جذب صدا که شامل یک فویل آلومینیومی و یا صفحه فولادی بودند برای محافظت در برابر آتش و جلوگیری از آلودگی نفتی خوب بودند و به دلیل وجود عایق صوتی در پشت آن ها به خوبی صدا را جذب می کردند.

 

فراهم کردن محافظت در برابر آتش و کاهش صدا در نواحی که استحکام مکانیکی و مقاومت در برابر آلودگی مورد نیاز است همیشه یک چالش بوده است، اما اکنون با استفاده از عایق پشم سنگ سیستمی توسعه یافته که تمام این نیازها را برآورده می کند. با استفاده از این سیستم قدرت جذب صوت عایق پشم سنگ تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

 

این سیستم بسیار محکم است، نازک و مقاوم می باشد که قابلیت مقاومت در برابر روغن/غبار روغن، آب و بیشتر ذراتی که انتظار می رود در میحط موتور خانه موجود باشد، دارد. این فیلم ( که شامل عایق صوتی پشم سنگ است که با یک صفحه ی سوراخ دار استیل پوشانده شده است) مورد تست آتش طبق IMO Res MSC.61(67) قرار گرفته است. به منظور بهینه کردن خواص صوتی فیلم باید آزادانه نصب شود به همراه یک شکاف کوچک بین فیلم و عایق صوتی پشم سنگ.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...