رفتن به مطلب

نتایج لیگ برتر والیبال بانوان -پاییز95


*mini*

ارسال های توصیه شده

خوب بعد از قرعه کشی تیم ها مسابقات لیگ بانوان هم با شرکت 7 تیم شروع شد.

این وسط یه نکته خیلی جالب هست اونم اینه که دقیقا یک روز قبل از شروع مسابقات ، یعنی در روز چهارشنبه خبری عجیب از فدراسیون والیبال درز پیدا کرد بیرون که تیم گاز که قهرمان فصل قبل لیگ بود ار تیم داری انصراف داده.این در حالی بود که تمام کارهای مربوط به مسابقات اعم از قرعه کشی و جذب بازیکنان و کادر فنی مورد نظرشون انجام شده بود و کمتر از 24 ساعت آینده بازی ها به طور رسمی شروع می شد.

در این بین که همه از این خبر شوکه شده بودن خبری دیگه رسید که مجموعه پارسه که در لیگ امسال در بخش مردان برای اولین بار تیم داری کرده و همچنین در رده های سنی نوجوانان و جوان دختر و پسر هم تیم داری رو شروع کرده ، به عنوان اسپانسر اعلام آمادگی کرده.یعنی تیم گاز، با همون ترکیب و همون کادر فنی، با عنوان تیم پارسه قدم به مبدان مسابقات گذاشته .

این تیم همون ترکیب فصل قبل رو داره اما با غیبت سه بازیکن ملی پوش خودش مهسا صابری، نیلوفر حجتی و شبنم علی خانی. که این سه بازیکن در لیگ امسال به ترکیب بانک سرمایه اضافه شدند.بانک سرمایه که در بخش مردان هم ملی پوشان زیادی رو به کار گرفته در بخش زنان نیز با اکثریت ملی پوشان وارد مسابقات شده.سرمربی این تیم خانم سیما صدیقی و مربی بیتا معصومیان ، ملی پوش سابق بانوان هستند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم که در فصل پیش نائب قهرمان لیگ شده بود در لیگ امسال اکثر ستاره های خودش را به تیم بانک سرمایه واگذار کرد که این امر باعث کم فروغ شدن این تیم در لیگ شده است.

تیم ذوب آهن اصفهان اما لیگ را با شروعی طوفانی آغاز کرده.این تیم در هفته جاری موفق به شکست تیم پارسه و در هفته گذشته دانشگاه آزاد را با شکست سختی رو به رو کرده است.تیم سایپای تهران نیز با مربیگری خانم خزانی در این لیگ شروع خوبی نداشته و انتظار می رود با وجود تلاش های زیاد اما نه چندان کافی جایگاهی را در رده بندی لیگ تصاحب کند.تیم شهرداری اورمیه و شهرداری تبریز و همچنین پارس شیراز دیگر تیم های شرکت کننده در این فصل از لی بانوان هستند.

باید دید آیا کسی یارای مقابله با تیم صدر نشین بانک سرمایه را دارد؟!:w02:

 

 

 

نتایج هفته نخست لیگ

 

 

omqxqww6ekkuiunpj.png

 

 

نتایج هفته دوم لیگ

072qjt6v0o3kmwky4q.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...