رفتن به مطلب

ایده های طراحی سایت


ارسال های توصیه شده

سلام دوستان عزیز

گاها پیش میاد تو گشت و گذارمون تو اینترنت، با سایتهایی مواجه میشیم که یا ایده فکری نو یا طراحی خوبی رو دارن. که البته بیشتر هم سایتای خارجی هستند و شاید گمنام هم باشن.

 

این تاپیک رو زدم که اگه کسی با همچین سایتایی برخورد کرد، اینجا معرفی کنه :w16:

 

تو معرفی لطفاً فقط لینک خالی نذارین. حتما کنار یه معرفی کوچیک از سایت و کارش، بگین که چه چیزی از ایده یا طراحی اون سایت واستون جالب بوده که مطرح کردین :a030:

لینک به دیدگاه

تو ایران سایتای خیلی زیادی تو زمینه تهیه مقاله و پایان نامه و پروپوزال و این چیزا فعالیت میکنن. :icon_pf (34):

امروز داشتم دنبال یه چیز کاملا بی ربط با این مسئله میگشتم، یهو یه سایت خارجی رو دیدم که تو این حوزه فعالیت میکرد که واسم جالب به نظر میومد.

 

ایده خب ایده تکراری بود. اما چیزیش که واسم جالب بود، ایده طراحیش بود. ساده و کاربردی

 

فعالیتا رو به سه صورت نوشتن، بازنویسی و ویرایش تقسیم کرده بود که شامل انواع مختلف پایان نامه، پروپوزال، مقاله، پاورپوینت (فایلهای ارائه)، کتاب، طراحی سوال و ..... میشد. با توجه به انتخاب نوع فعالیت و زمان، حداقل قیمت واسشون محاسبه میشه. (چیزی که تو سایتای ترجمه زیاد دیده میشه) بعدش از بین بالای 100 تا نویسنده ای که هست، با توجه به تعداد کارایی که کرده، امتیازش و قیمتی که میگیره و ... یکی رو انتخاب میکنه. (چیزی که تو سایتای انجام پروژه به شکل ساده ترش رو دیدیم) با نویسنده ای که بخواد میتونه داخل سایت چت و گفتگو کنه و مواردی که مدنظرش هست رو بهش بگه. در نهایت بعد از اماده شدن، پولو پرداخت کنه و دانلود کنه.

 

فرآیند شاید فرآیند آشنایی باشه. چون گفتم ایده نو نیست ولی ساختار طراحی سایت واسم جالب بود. روشی که هزاران سایت ایرانی که دارن تو این زمینه فعالیت میکنن، هیچ کدوم به این شکل کار نمیکنن. شیوه ای که میتونه نظر مشتری رو بیشتر جلب کنه.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...