رفتن به مطلب

قابلیت جدید ویندوز 10؛ فایل های زائد اتوماتیک حذف می شوند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قابلیت جدید ویندوز 10؛ فایل های زائد اتوماتیک حذف می شوند[/h]

شرکت مایکروسافت برای ویندوز 10 قابلیت جدیدی را تدارک دیده که بر اساس آن فایل های زائد به صورت اتوماتیک از سیستم حذف خواهند شد.

 

5747939_859.jpgبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این قابلیت جدید ویندوز 10 از سوی مایکروسافت موجب می شود تا فضای کامپیوترهای شخصی شما تا حدودی خالی شود تا با سرعت بیشتری در سیستم خود مشغول به کار شوید، قابلیت حذف خودکار storage sense نام دارد که فایل های غیر قابل استفاده با نصب هر اپلیکیشن را حدف خواهد کرد، البته اگر شما از آن استفاده نکنید.

 

حذف فایل ها و ارسال آنها به سطل زباله مجازی در سیستم های کامپیوتری موجب می شود فضای داخل این فایل نیز پر شده و سرعت سیستم را کاهش دهد، برای این کار در ادامه قابلیت حذف خودکار، سطل زباله نیز هر ماه فضای داخلی خود را اتوماتیک خالی کرده تا عملکرد سیستم شما بهبود پیدا کند.

 

اگر مایل بودید حذف فایل های اضافه را به صورت دستی انجام دهید، ویندوز 10 این امکان را هم برای شما فراهم کرده است، برای این قابلیت منوی پاکسازی دستی نیز طراحی شده تا آنچه خود می خواهید را از سیستم حذف کنید.

 

storage sense در سیستم عامل ویندوز 10 غیر فعال است و شما باید با ورود به بخش تنظیمات آن را فعال کنید، البته این قابلیت کارآمد و خودکار فعلا برای کاربران insider فعال است و کابرانی که از این شبکه استفاده نمی کنند باید تا زمان آپدیت رایگان منتظر بمانند.

 

بر اساس اخبار منتشر شده گفته می شود این آپدیت رایگان که Creators نام دارد دهه اول فرودین ماه سال جدید شمسی با ویژگی های خاص منتشر می شود.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...