رفتن به مطلب

آغاز به کار پلاسکویی‌ها در نور/ کسبه کویتی‌ها هم نوری شدند


ارسال های توصیه شده

[h=2]در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد[/h] [h=1]آغاز به کار پلاسکویی‌ها در نور/ کسبه کویتی‌ها هم نوری شدند[/h]

57435265.jpg پس از یک ماه از آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان از آغاز به کار کسبه واحدهای آسیب‌دیده این ساختمان در مجتمع تجاری نور خبر داد و گفت: حدود ۱۵ درصد از کسبه پلاسکو نسبت به جانمایی‌شان در مجتمع جدید اعتراض دارند که جانمایی مجدد آنها در واحدهای جدیدی که در اختیار گرفته‌ایم آغاز شده است. همچنین شماری از کسبه پاساژ کویتی‌ها که در این حادثه آسیب دیده‌اند نیز در مجتمع نور با همان شرایط جانمایی شدند.

به گزارش ایسنا، دقیقا ۳۰ روز پیش بود که در چنین ساعاتی ساختمان پلاسکو پس از حدود سه ساعت آتش‌سوزی فرو ریخت و حدود ۶۰۰ کسبه این ساختمان بلند تجاری ۵۴ ساله بی‌خانمان شدند اما امروز به صورت رسمی فعالیت آنها در مجتمع تجاری نور آغاز می‌شود چرا که مجتبی درودیان - رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان - در این باره به ایسنا گفت: بیش از ۸۵ درصد کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع نور جانمایی شده و هیچ اعتراضی به واحدهای خود ندارند که امروز فعالیت آنها آغاز می‌شود اما برخی از این کسبه که حدود ۱۵ درصد می‌شوند نسبت به جانمایی واحد خود اعتراض دارند که با واحدهایی که از بانک پارسیان به عنوان بانک عامل مالک این مجتمع دریافت کرده‌ایم به زودی جانمایی مجدد کسبه معترض ساختمان پلاسکو در واحدهای جدیدی که در اختیارمان قرار گرفته، آغاز می‌شود. وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت برخی از کسبه واحدهای صنفی پاساژ کویتی‌ها که از حادثه ساختمان پلاسکو آسیب دیده‌اند، گفت: حدود پنج نفر از کسبه پاساژ کویتی‌ها از این حادثه آسیب دیده بودند که آنها نیز در مجتمع نور و با همان شرایط کسبه ساختمان پلاسکو جانمایی شده‌اند و بسیاری از این کسبه فعالیت خود را در مجتمع نور آغاز کرده‌اند. انتهای پیام

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...