رفتن به مطلب

نقشه کد نورآباد لرستان


ارسال های توصیه شده

نقشه اتوکدی شهر نورآباد در استان لرستان که مربوط به نقشه طرح تفصیلی نورآباد هست را با فرمت DWG از لینک داده شده می تونید دانلود کنید. طرح تفصیلی شهر نورآباد استان لرستان توسط مهندسین مشاور معماری و شهرسازی طرح و کاوش تهیه شده است. این نقشه کد کاربری اراضی پیشنهادی طرح تفصیلی نورآباد هست که در سال 1382 به تصویب کمیسیون ماده 5 رسیده و از لینک زیر قابل دانلود هست.

دانلود نقشه

نورآباد شهری است در شمال غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان دلفان است و آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. این شهر یکی از پنج شهر با ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر از سطح دریا در ایران است که درسال ۶۴ به همت نماینده وقت از بخش داری به فرمانداری تغییر وضعیت داد. همچنین نام قدیمی این شهر (دُم آیزه) بوده است. از مناطق دیدنی و زیارتی آن می‌توان به مهراب کوه و آرامگاه امامزاده ابراهیم (ملقب به بابابزرگ) و امامزاده پیرمحمد اشاره کرد. فاصله این شهر تا مرکز استان یعنی شهر خرم‌آباد ۸۵ کیلومتر، تا کرمانشاه ۹۵ کیلومتر، تا تهران ۴۹۰ کیلومتر و تا نهاوند ۶۰ کیلومتر است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...