رفتن به مطلب

۱۰ بازی برتر اندرویدی در سالی که گذشت


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

بازی های اندرویدی زیادی در سال گذشته معرفی شد که هر چند تعدادشان به بیش از هزاران بازی می رسید ولی در اینجا قصد داریم نگاهی کوتاه به ۱۰ مورد از برترین آنها بیاندازیم. ۱۰ مورد از پرطرفدار ترین و بیشترین دانلود شده. با ما باشید!

 

۱- بازی اندروید Dawn of Titans

یک بازی استراتژی فوق العاده که شباهت زیادی به بازی پرطرفدار Total War در پی سی دارد. وجه تمایز این بازی با بازی های استراتژی دیگر آن است که محیط جنگ در آن به معنای واقعی کلمه شبیه سازی شده است. ارتش شما همان طور که در شکل می بینید مثل یک ارتش واقعی متشکل از دسته های مختلف است مثل دسته کماندارن، دسته شمشیر زنان و دسته نیزه داران. در بازی های استراتژی دیگر شاید همین طور همه واحدهای جنگی در میدان نبرد به جان هم بیافتند بدون آنکه عملا تاکتیک نظامی در نبرد آنها دیده شود ولی اینجا تاکتیک و آرایش نظامی حرف اول را می زند. به عنوان مثال بهتر است دسته کمانداران را پشت شمشیرزنان و نیزه داران قرار دهید تا بتوانند آنها را با تیرهای خود پشتیبانی کنند. شما از کدام تاکتیک جنگی استفاده می کنید؟

0kp8hg5b64j7fng9hho.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۲- بازی اندروید Space Marshals 2

اگر بازی معروف Jagged Alliance در دسکتاپ (PC) را دیده باشید بدون شک تایید می کنید که بازی Space Marshals 2 بیشترین شباهت را به این بازی دارد. این بازی یک بازی استراتژی است ولی در آن خبری از درست کردن پایگاه و جمع آوری منابع نیست. استراتژی در این بازی بیشتر متمرکز روی نبردهای مسلحانه از فاصله نسبتا نزدیک است. در هر نبرد گروهی از واحدهای نظامی در اختیار شماست که باید بدانید هر کدام را کجا مستقر کنید و چطور حرکت دهید که بیشترین برتری تاکتیکی را به دشمن پیدا کنید. جذابیت این بازی در آن است که نمی توانید روی هیچ تاکتیکی صد در صد حساب کنید چون دشمن هم با توجه به شرایط خود تاکتیکش را تغییر می دهد.

th3ic3eunrxgeb147prx.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۳- بازی اندروید Bullet Force

یک بازی فوق العاده برای کسانی که عاشق بازی های حادثه ای از زاویه دید اول شخص هستند. در این بازی بیش از ۲۰ سلاح مختلف در اختیار شماست که می توانید وسایل جانبی همچون صدا خفه کن، نشانه روی لیزری، دوربین و وسایل جانبی دیگری را روی آنها نصب کنید. در این بازی تا ۲۰ بازیکن می توانند به صورت آنلاین با هم مبارزه کنند. البته بازی دارای حالت داستانی نیز هست که می توانید آن را به صورت آفلاین بازی کنید.

gh8jwt5c9f7zn864u1i7.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۴- بازی اندرویدی Stormborne: Infinity Arena

یک بازی مبارزه ای فوق العاده که شباهت زیادی به بازی های I, Gladiator و Hercules دارد. محیط بازی محیطی قرون وسطایی است و شما نقش گلادیاتوری دلیر را در آن بازی می کنید که حافظه اش را از دست داده و حالا برای آن که دوباره حافظه اش را بدست بیاورد و بداند در گذشته چه اتفاقاتی برایش افتاده باید یک سری نبرد نفس گیر با گلادیاتورهای دیگر را پشت سر بگذارد. از نقاط قوت این بازی آن است که با وجود گرافیکی در حد کنسول های بازی می توانید آن را در گوشی ها و تبلت هایی که سخت افزار ضعیف تری دارند نیز اجرا کنید.

u70hxgw7wrwg5bblmlq5.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۵- بازی اندروید Zombie Anarchy

شرکت گیم لافت این بار بخت خود را در بازی هایی با تم زامبی آزموده و الحق در این زمینه هم موفق بوده است. زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و شما و گروهی از بازماندگان باید ضمن دفاع از خود ببینید واقعا چه عاملی باعث این اتفاق شده است. جمع آوری منابع، ساخت پایگاه و دفاع از آن بخش های جدانشدنی این بازی هستند. شما علاوه بر زامبی ها با بازماندگان دیگری که با شما خصومت دارند هم مبارزه می کنید پس مبارزات شما فقط به زامبی ها محدود نمی شود و اتخاذ تاکتیک های جنگی در آنها اهمیت پیدا می کند. از طرفی هر کدام از کاراکترهای شما در این بازی قابلیت های خاص خود را دارند که باید به موقعش بیشترین استفاده را از آنها ببرید.

07ow0181baozq96o9fua.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۶- بازی اندروید Mafia III: Rivals

ترکیبی از بازی های نقش محور و حادثه ای با محیطی شبیه به بازی Mafia III در کنسول ها و پی سی. در این بازی ۴۰ کاراکتر از نسخه کنسولی بازی هم حضور دارند.خلافکاران و قلدرهایی که با به خدمت گرفتن شان می توانید معادلات دنیای زیر زمینی مافیا را طوری رقم بزنید که عملا کنترل شهر به دست شما بیافتد. البته گروه های رقیبی هم هستند که کار را برایتان مشکل می کنند برای همین است که به بهترین سلاح ها و حتی مواد منفجره هم احتیاج پیدا می کنید. محیط نبردهای بازی شباهت زیادی به بازی Walking Dead دارد با این تفاوت که گرافیک بازی گرافیکی سه بعدی در حد کنسول های بازی و رقیبان شما افراد گروه های مافیایی دیگر هستند.

5lyh2l92wzv5lsel75vt.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۷- بازی Asphalt Xtreme

سری بازی های آسفالت دیگر آنقدر معروف شده اند که نیازی به معرفی ندارند. این نسخه از بازی آسفالت البته یک فرق اساسی با نسخه های دیگر دارد آن هم این است که دیگر خبری از آسفالت در آن نیست! شما این بار بخت خود را در رالی های صحرایی خواهید آزمود. از نقاط قوت این بازی گرافیک فوق العاده آن است که شاید در کمتر بازی رانندگی موبایلی دیده باشید و البته وجود مدل های مختلفی از برترین برند های اتومبیل همچون جیپ، فورد، مرسدس بنز، داج، شورلت و چندین برند معروف دیگر. گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده که شما تا لحظه آخر نمی دانید برنده هستید یا نه و از همین رو هیجان تا زمانی که از خط پایان بگذرید با شما همراه خواهد بود.

ckga6g9xo97qkvjmxoiz.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۸- بازی زاراوان – Xaravan

در یک کلام زاراوان را میتوان کلش آو کلنز ایرانی دانست! داشتن دو نقشه مجزای داخل و خارج دهکده برای اولین بار در جهان، امکان حمله آزمایشی، امکان ارتقای ساختمان ها، تنوع کاراکترها، امکان شبیخون زدن، امکان داد و ستد و تشکیل اتحاد، امکان استفاده از تله اسیر کننده و زندان، امکان ساخت برج قهرمان پروری، امکان حمله دو مرحله ای، امکان هم پیمانی با بومیان منطقه، جادو های شگفت انگیز و امکان پیدا کردن سکه های مجانی مخفی از جمله امکانات این بازی هستند که برخی از آنها را شاید در بازی های مشابه نتوانید پیدا کنید.

juua2bktx6pzm0kakqc1.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

۹- بازی اندرویدی Fifa Mobile Soccer

بازی موبایلی فیفا (نسخه ۲۰۱۷) که واقعا نیازی به معرفی ندارد! این بازی در بین بازی های فوتبالی ایران اپس بیشترین ۵ ستاره (نزدیک به ۱۲۰۰ پنج ستاره) را دریافت کرده است. فیفا با داشتن حجمی کمتر از ۱۰۰ مگابایت بیش از ۳۰ لیگ معتبر فوتبال، ۶۵۰ تیم فوتبال و ۱۷۰۰ بازیکن فوتبال را در خود جای داده است که همه آنها دقیقا همانی هستند که در دنیای واقعی وجود دارند چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ نام. به جرات می توان گفت این تعداد از بازیکنان و تیم های فوتبال را در هیچ بازی فوتبالی دیگر برای موبایل پیدا نخواهید کرد. ضمنا قابلیت جدیدی به این نسخه از فیفا اضافه شده که به آن گروه های فوتبالی می گویند که دقیقا شبیه به گروه هایی است که در بازی استراتژی با کاربران دیگر تشکیل می دهید. این گروه ها با نام لیگ شناخته می شوند ولی این لیگ آن لیگی نیست که شما فکر می کنید! هر گروه فوتبالی یا لیگ شامل یک سری تیم است که هر کدام به کاربری تعلق دارد که می تواند هر کجای دنیا باشد. گروه های فوتبالی می توانند در قالب تورنومنت و مسابقات قهرمانی با هم رقابت کنند.

cz5ixn32ut295ag62w6g.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

۱۰- بازی اندرویدی Mission: Berlin

یک بازی حادثه ای فوق العاده برای کسانی که عاشق جاسوسی و ماموریت های مخفی هستند. شما در این بازی نقش یک مامور مخفی را بازی می کنید که قرار است در برلین سال های ۱۹۴۵ (جنگ جهانی دوم) ماموریت های فوق سری را به انجام برساند. با انجام موفقیت آمیز این ماموریت ها می توانید امتیاز بیشتری آورده و از آن برای ارتقای کاراکترتان و اضافه کردن قابلیت های جاسوسی جدیدی به آن استفاده کنید. هر چند این بازی برای گوشی ها و تبلت هایی با سخت افزار قوی طراحی شده ولی امکان پایین آوردن کیفیت گرافیک آن در صفحه تنظیمات بازی و لذت بردن از آن حتی در گوشی ها و تبلت هایی با سخت افزار ضعیف تر نیز وجود دارد.

s56dlsw5pfvdjyat2dh.jpg

[h=3]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

منبع: یک پزشک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...