رفتن به مطلب

چگونه حالت شب را در گوشی های اندروید فعال کنیم؟


ارسال های توصیه شده

پاسخ به سوالات کاربران؛

 

[h=1]چگونه حالت شب را در گوشی های اندروید فعال کنیم؟[/h]

[h=2]شرکت اپل با ارائه قابلیت Night Shift همه را شگفت زده کرد اما اگر شما کاربر اندروید هستید برای استفاده از این ویژگی در گوشی خود این مطلب را بخوانید.[/h]

5972319_896.jpgبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حالت شب (Night Shift یا Night Mode) یکی از قابلیت هایی است که برای اولین بار شرکت اپل در آی او اس 9.3 از آن استفاده کرد. این حالت همان طور که نامش پیدا است برای استفاده در زمان هایی است که نور محیط شما کمتر از نور صفحه شما است و در این حالت فشار بسیاری به چشمان شما وارد می شود. با فعال کردن حالت شب نور آبی صفحه نمایش کاهش میابد و دمای رنگ را گرم تر می شود تا موجب اذیت شدن چشمان شما نشود.

 

 

حال پس از مدت ها این قابلیت به اندورید نیز اضافه شده است. کاربران گوشی های اندروید که از نسخه 7 (نوقا) استفاده می کنند می توانند مراحل زیر را مطابق تصویر طی کنند تا حالت شب را فعال کنند.

 

Settings > Display > Night Light

 

 

5972327_615.jpg

 

اگر نسخه اندروید گوشی شما به ورژن 7 آپدیت می شود، برای استفاده از این قابلیت آن را بروز رسانی کنید و اگر چنین امکانی برای تان مقدور نیست یا گوشی شما از این نسخه پشتیبانی نمی کند می توانید از نرم افزار های موجود استفاده کنید تا قابلیت حالت شب را به گوشی خود اضافه کنید. یکی از این نرم افزار ها Bluelight Filter for Eye Care است که می توانید آن را در لینک زیر دریافت کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...