رفتن به مطلب

دو توله خرس به محیط زیست گلستان منتقل شدند / از خرس مادر خبری نیست


ارسال های توصیه شده

[h=1]دو توله خرس به محیط زیست گلستان منتقل شدند / از خرس مادر خبری نیست[/h]۱ فروردین ۱۳۹۶

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): روز شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ افراد محلی در علی آباد گلستان طی تماس تلفنی با اداره محیط زیست این شهرستان از وجود دو توله خرس بدون مادر خبر دادند.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: به دنبال این تماس محیط بانان علی آباد عازم محل مذکور شده و ۴۸ ساعت توله خرس ها را بصورت نامحسوس زیر نظر داشتند اما خرس مادر به سراغ توله ها نیامد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

احمد دباغیان اظهار داشت: پس از آن روز ۳۰ اسفند ۹۵ توله خرس ها توسط محیط بانان به اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان منتقل شده و هم اکنون تحت تیمار و مراقبت کارشناسان حیات وحش می باشند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به دنبال این اتفاق نیروهای یگان محیط زیست علی آباد به گشت زنی و جست و جو در منطقه پرداختند اما تا این لحظه اثری از کشته شدن، مسمومیت و یا شکار خرس مادر مشاهده و یا گزارش نشده و انتشار خبری مبنی بر کشته شدن خرس مادر به دست شکارچیان قویا تکذیب می شود.

به گزارش دیده بان محیط زیست، با توجه به اینکه احتمال جابجا شدن توله خرس ها از مکان اولیه توسط مردم وجود دارد، بنابراین از همه هموطنان عزیز خواهشمندیم در طول فصل بهار که مصادف با زمان زاد و ولد حیات وحش نیز می باشد، در صورت مشاهده نوزادان جانوران وحشی به هیچ عنوان به آنها دست نزده و بلافاصله محل مربوطه را ترک کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...