رفتن به مطلب

قیمت میوه در آستانه عید فطر گران می شود؟


ارسال های توصیه شده

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

 

[h=1]قیمت میوه در آستانه عید فطر گران می شود؟[/h]

[h=2]رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:با توجه به رکود حاکم بر بازار نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت قیمت ها در آستانه عید فطرداشت.[/h]

6389408_930.jpgبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بدون تردید یکی از اقلام پرمصرف این ایام به بازار میوه و تره بار معطوف می شود که برخلاف وعده مسئولان مبنی بر ثبات قیمت ها اما نرخ برخی اقلام با افزایش نسبی همراه. است.

 

گزارشات میدانی حاکی از آن است که نرخ هر کیلو گیلاس تکدانه 15 تا 18 هزار تومان،آلبالو 13 تا 15 هزار تومان، شبرنگ 14 تا 22 هزار تومان،سیب گلاب 9 تا 12 هزار تومان،انگور یاقوتی 9 تا 15 هزار تومان،هلو 5 تا 9 هزار تومان است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گیلاس تکدانه 13 هزار تومان،گیلاس صورتی 8 هزار تومان،آلبالو 4تا 10 هزار تومان،زردآلو 3 تا 8 هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلو گوجه سبز را 3 تا 6 هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو هلو 2 تا 7 هزار تومان، انگور یاقوتی 8 تا 13 هزار تومان،شبرنگ 12 تا 18 هزار تومان ،توت فرنگی 8 تا 12 هزار تومان است.

مهاجران با اشاره به نرخ سایر نوبرانه ها در بازار گفت: هر کیلو هندوانه 600 تا 800 تومان، طالبی هزار تا 2 هزار تومان،ملون هزار تا هزار و 500 تومان و خربزه 2 تا 3 هزار تومان در میدان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو خیار گلخانه را هزار تا 2هزار تومان اعلام کرد و اضافه کرد: قیمت هر کیلو خیار بوته ای 800 تا 2 هزار و 500 تومان،گوجه فرنگی هزار تا 2 هزار تومان،پیاز سفید هزار و 800 تا 2 هزار و 500 تومان، پیاز زرد هزار و 600 تا هزار و 800 تومان و سیب زمینی هزار تا هزار و 400 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن 2 هزار تومان و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) هزار تا هزار و 500 تومان است.

مهاجران از رکود حاکم بر بازار میوه و تره بار خبر داد و تصریح کرد: از این رو پیش بینی دقیقی از وضعیت بازار نمی توان داشت و باید منتظر ماند و دید که وضعیت تقاضا در بازار آستانه عید فطر به کدام سمت و سو می رود.

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...