رفتن به مطلب

در برنامه ماه عسل اعلام شد؛ همت مردمی در آزادی زندانيان به عدد ١٢ ميليارد رسيد


ارسال های توصیه شده

در برنامه ماه عسل اعلام شد؛

 

[h=1]همت مردمی در آزادی زندانيان به عدد ١٢ ميليارد رسيد[/h]

[h=2]احسان علیخانی اعلام کرد: همت مردمی در آزادی زندانيان به عدد ١٢ ميليارد رسيد.[/h]

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان عليخانی اما در ابتدای برنامه بيستم ماه عسل ٩٦ توضيحات مفصلی درباره ابهامات موجود و ادعاهای مطرح شده درباره كمپين كمك به زندانيان عنوان كرد. او گفت: روز شنبه كسانی در برنامه ما حضور داشتند كه با رضايت و خواست قلبی به ماه عسل آمدند. مردم شما كسانی را آزاد كرديد كه به دليل اشتباه يا حتی اتهامی برای آنها شكايتی طرح شده و قاضی قرار گذاشته كه آن آدم پول را پرداخت كند.

 

 

طی اين قرار فرد به حبسی محكوم شده كه پس از اتمام آن هم باز نتوانسته مبلغ مذكور را پرداخت كند و به دليل عدم تمكن مالی سالهای بعد از آن را هم در زندان گذرانده است. حالا نكته ای كه در اين طرح كه با همت سازمان زندان ها انجام شده وجود دارد اين است كه شما به عنوان كسانی كه در اين كمپين شركت داشتيد به يك اولويت بندی كه صورت گرفته رسيديد به اين ترتيب كه به كسانی كمك ميكنيد كه فقط يك مرتبه پايشان به زندان باز شده و قطعا شما به آنها فرصت دوباره داده ايد.

 

او در ادامه گفت: كارهای درخشانی در حوزه ديه و مهريه اتفاق افتاده اما در اين حوزه رخدادی كه شاهدش هستيم براي اولين بار صورت گرفته است. اين اتفاق بسيار بزرگ بود كه نزديكِ به ٧٠ نفر برای اين آزادی تلاش و دوندگی كرده اند. حالا اما با افتخار اعلام ميكنم كه حجم عاطفه شما از عدد ١٢ ميليارد هم گذشته است.

 

 

گفتنی است طی كمپين كمك به زندانيان تنها در چند روز با همراهی مخاطبان ماه عسل قريب به هزار نفر آزاد شدند و نزديك به دوازده ميليارد تومان كمك مردمی صورت گرفت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...