رفتن به مطلب

قابلیت جدید اینستاگرام؛ پخش مجدد لایو استوری


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قابلیت جدید اینستاگرام؛ پخش مجدد لایو استوری[/h]

[h=2]اینستاگرام قابلیتی اضافه کرده است که طی آن می‌توانید لایو استوری را تا 24 ساعت پس از ضبط، برای پخش مجدد در بخش استوری به اشتراک بگذارید.[/h]

6397105_282.pngبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روز ها اینستاگرام در حال اضافه کردن قابلیت های جدید است و روز به روز از ویژگی تازه تری رونمایی می کند. بخش استوری که ایده اش از اسنپ چت گرفته شده، محبوبیت بیشتری از آن بدست آورده و روز به روز در حال پیشرفت است. شب گذشته اینستاگرام از امکان جدید بخش استوری رونمایی کرد و طی آن، پس از اتمام ضبط ویدئو های لایو (لایو استوری)، می توانید آن ها را تا 24 ساعت پس از آن نیز بازپخش کنید. همانطور که می دانید، در قبل فقط کسانی می توانستند لایو استوری را مشاهده کنند که همان لحظه آنلاین بودند. حال با اضافه شدن این قابلیت دیگر هیچ لایو استوری را از دست نمی دهید.

شما می توانید ویدئو های پخش شده را تا 24 ساعت پس از زمان اتمام ضبط آن، مشاهده کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید. برای این منظور در پایان ویدیوی لایو گزینه Share در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...