رفتن به مطلب

لیلا حاتمی در سطح بهترین‌ بازیگران سینمای جهان است


ارسال های توصیه شده

حمید نعمت‌الله در مراسم اکران خصوصی «رگ خواب» عنوان کرد:

 

[h=1]لیلا حاتمی در سطح بهترین‌ بازیگران سینمای جهان است[/h]

[h=2]مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله در خانه همایش برگزار شد.[/h]

6399880_245.jpgبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله در خانه همایش خیابان فرشته با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و سینما برگزار شد.

در ابتدای مراسم کوروش تهامی قطعه‌ای را به صورت زنده اجرا کرد و پس از آن حمید نعمت‌الله، لیلا حاتمی، کوروش تهامی، همایون شجریان، سهراب پورناظری، فرشاد محمدی و لیلا موسوی روی صحنه آمدند و هدایایی به آنها اهدا شد.

در ادامه حمید نعمت‌الله عنوان کرد: بنده به همگی خوشامد می‌گویم. به معنای واقعی کلمه لطف کردید و تشریف آوردید، همیشه سعی کردم از اساتیدم بیاموزم و خواهم آموخت و از آنها نیز قدردانی می کنم. وی افزود: از گروهی که با دستمزدهای پایین ما را همراهی کردند، نیز تشکر می کنم. به نظرم لیلا حاتمی در سطح بهترین‌ بازیگران سینمای جهان است و او را کامل‌ترین هنرپیشه سینمای ایران می‌دانم. در ادامه لیلا حاتمی هم از هنرمندان و حاضران تشکر کرد. کوروش تهامی در این مراسم عنوان کرد: این فیلم تجربه بسیار عجیبی بود، درود بر حمید نعمت الله. همایون شجریان اظهار داشت: موقعیت مغتنمی برای من در این فیلم کنار بزرگان بود. امیدوارم روز به روز موفق تر باشند. بقیه عوامل و بازیگرانی هم که روی صحنه آمده بودند، از حضور در فیلم ابراز خشنودی کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...