رفتن به مطلب

آغاز ثبت‌نام وام ضروری دکتری از امروز


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]رییس صندوق رفاه دانشجویان خبر داد؛[/h] [h=1]آغاز ثبت‌نام وام ضروری دکتری از امروز/نام‌نویسی مرحله دوم وام ویژه دکتری از مهرماه[/h]

3 مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام ویژه دکتری به بیش از ۷۰۰۰ دانشجو تاکنون خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام متقاضیان وام مذکور از مهر ماه جاری آغاز می‌شود.

مهندس ذوالفقار یزدان‌­مهر در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای دریافت وام ویژه دکتری که از ۱۳ خرداد شروع شده بود با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ۲۵ تیر ماه جاری پایان یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار بدست آمده، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکنون به تعداد ۷۱۰۰ متقاضی به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان وام تحصیلی ویژه دکتری پرداخت کرده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همچنین تاکید کرد: میزان وام ویژه دکتری از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سال ۹۳ به ۱۱۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام متقاضیان وام تعلق می‌گیرد، بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.

مهندس یزدان مهر به روند پرداخت این وام اشاره کرد و افزود: همانطور که قبلا اعلام شد، به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف ۱۵ روز وام پرداخت می‌شود.

به گفته مشاور وزیر علوم، ثبت نام برای دریافت وام تحصیلی ویژه دکتری هر ۶ ماه یکبار یعنی در سال دو بار صورت می گیرد و بدین ترتیب مرحله بعدی ثبت نام متقاضیان این وام در مهرماه جاری امکان پذیر خواهد بود.

آغاز ثبت نام وام ضروری دانشجویان دکتری از امروز

وی همچنین به زمان ثبت نام وام ضروری دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: این وام صرفا برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی قابل پرداخت است و متقاضیان از امروز یکشنبه اول مرداد ماه به مدت دو هفته فرصت دارند برای دریافت وام مذکور ثبت نام کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ وام ضرروی ویژه دکتری سه میلیون تومان است و دانشجویان واجد شرایط صرفا یکبار در طول سال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...