رفتن به مطلب

اختاپوس، نام نسخه جدید سیستم عامل اندروید


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نام سیستم عامل جدید اندروید چه خواهد بود؟[/h]

[h=2]اخیرا گوگل با انتشار اطلاعات جدیدی از نسخه 8 سیستم عامل اندروید، نام احتمالی آن را اعلام کرد.[/h]

6537934_752.jpgبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاریخ انتشار آخرین نسخه سیستم عامل اندروید قطعا باید بین مسئولین این سیستم عامل قطعی شده باشد، چرا که گوگل جزئیات بسیار زیادی را از نسخه بتا این سیستم عامل منتشر کرد.

 

اندروید «O» که جدیدترین نسخه از سیستم عانل اندروید است، شماره هشتم از این سیستم عامل نیز به شمار می‌رود. گوگل درباره آپدیت این سیستم عامل و بهبودی عملکرد آن می‌گوید و به این نکته اشاره می‌کند که صدای بلوتوث این نسخه بسیار بهبود یافته و با کیفیت بالایی ارائه شده است.

مهندسان اندروید هفته گذشته مصاحبه ای مطبوعاتی انجام دادند و در آن به سوالات کاربران پاسخ دادند. آنها به این نکته اشاره کردند که توسعه‌دهندگان و برنامه نویسان می‌توانند کار خودشان را برای برنامه نویسی سیستم عامل ورژن «O» اندروید آغاز کنند چرا که این سیستم عامل تا اواخر تابستان امسال عرضه خواهد شد.

 

بسیاری از کابران حدس میزنند که حرف « » که از ابتدا به عنوان حرفی برای معرفی سیستم عامل جدید اندروید معرفی شد، مخفف کلمه «Octopus - اختاپوس» است. اما به تازگی تصویر جدیدی از تبلیغات این سیستم عامل منتشر شده است که تصویر یک اختاپوس را نشان می‌دهد. انتشار این تصویر مؤید آن است که به احتمال زیاد نسخه هشتم از سیستم اندروید با نام «هشت پا» عرضه خواهد شد.

6538501_949.jpg

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...