رفتن به مطلب

دهکده ربات یاسکاوا


ارسال های توصیه شده

به منظور بزرگداشت صدمین سال تاسیس شرکت یاسکاوا، مرکز شرکت یاسکاوا در Kitakyushu ژاپن در اول ژوئن سال 2015 به عنوان دهکده ربات انتخاب و بازگشایی شد. دهکده ربات یاسکاوا به 5 بخش تقسیم می شود، کمر بند سبز، مرکز خلاقیت و نوآوری یاسکاوا، کارخانه ربات، ساختمان مرکزی و کافه رستوران. شما می توانید از نزدیک در باره شگفتی های تولید مدرن ، مطالب جدید یاد بگیرید و اطلاعات تازه کسب کنید. دهکده ربات به صورت کاملا سازگار با محیط زیست ساخته شده است و تولید گاز co2 خود را به نصف مکان های معمولی کاهش داده است.

 

 

 

robot-village-main.png

 

  • مرکز خلاقیت و نوآوری یاسکاوا

این مرکز به عنوان یک فرصتی به منظور انتقال و ارائه شگفتی ها و جذابیت های تولید و تکنولوژی ربات و ... به سهامداران، مشتریان، دانشجویان، موسسات آموزشی و ساکنان محلی ایجاد شده است.

 

 

miraikan.jpg

 

این بخش شامل 3 قسمت می باشد قسمت اول یا 1F جایی که شما آخرین دستاوردهای تکنولوژی و فناوری و هم چنین چشم انداز آینده را احساس می کنید.

 

 

Entertainment.jpg

 

 

قسمت دوم بخش سرگرمی می باشد جایی که شما یک تجربه دسته اول به دست خواهید آورد که در مورد همزیستی مردم و ربات ها فکر کنید.

 

 

Laboratory.jpg

 

 

قسمت سوم آزمایشگاه به منظور پشتیبانی و توسعه نسل بعدی به منظور همگام سازی کسب و کار می باشد

 

 

robot%20education.jpg

  • ساختمان مرکزی

کل طبقه اول ساختمان مرکزی یک دهلیز یا ورودی می باشد که یک حس کامل از فناوری و تکنولوژی به شما القا می کند. همچنین با استفاده از نور خورشید، ساختمان به عنوان یک دفتر هوشمند عمل می کند. بازدید کنندگان در لابی پذیرش از مجسمه PixCell-Double Muse دیدن

 

خواهند کرد که این مجسمه نماد یک حرکت فکری و خلاقیت می باشد.

 

honsya.jpg

  • کارخانه ربات

در این قسمت سه کارخانه ربات قرار دارد. در هر کارخانه مدل های مختلفی از ربات ها تولید می شوند. اجزاء اصلی ربات ها توسط کارخانه motion control ما آماده می شوند و کارخانه های ربات به عنوان هسته جهانی تولید در حوزه رباتیک کار می کنند. در این کارخانه ها ربات های یاسکاوا توسط ربات ها تولید می شوند.

 

 

 

mirai.jpg

  • کمربند سبز

در کمربند سبز، شما می توانید از دیدن گل ها و درختان سبز و خرم فصلی لذت ببرید. در اینجا بیش از 100 نوع مختلف گیاه وجود دارد. این قسمت جهت بازدید عموم در روزهای کاری هفته باز می باشد(ساعت 16.30-9)

 

 

mori.jpg

  • کافه رستوران

این قسمت که در ماه می سال 2014 افتتاح گردید ، دارای یک سالن غذاخوری و یک کلینیک می باشد و به عنوان یک مرکز رفاهی برای کارکنان فعالیت می کند.

 

 

cafe.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...