رفتن به مطلب

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون


abines

ارسال های توصیه شده

یکی از مجهزترین پارکهای آبی در جهان پارک آبی کارتون نت ورک آمازون واقع در نزدیکی پاتایا در محلی به نام ساتاهیپ می باشد.

این پارک آبی اولین پارک آبی از سری پارک های آبی مشهور کارتون نتورک میباشد که پیشنهاد میکنیم در تور تایلند سری هم به این پارک بزنید.

هدف اصلی این مجموعه آبی چند منظوره و تمام تلاش آن این بوده است تا شخصیت های کارتونی و انیمیشنی را در این پارک تبدیل به واقعیت کند.

این پارک در ماه جولای سال 2014 تاسیس و افتتاح شد و دارای شش بخش مجزا از یکدیگر میباشد. در این مجموعه دیگر خدمات و امکانات رفاهی و خدماتی نظیر مغازه ها و رستورانها در سطح عالی ایجاد شده است.

در قسمتی از پارک سعی بر این بوده که بهترین و هیجان انگیزترین بازی های آبی ارائه شود. قسمتی دیگر از پارک بر تم شخصیت کارتونی بن تن طراحی و اجرا شده که خود به شش قسمت تقسیم شده است. قسمتی دیگر را شبیه به جنگل آمازون ساخته اند که مسافت 335 متری را در جنگل آمازون به وسیله تیوپ سرسره سواری میکنید.

در بخش Mega Wave که برای استراحت بازدیدکنندگان طراحی و ساخته شده است میتوانید به تماشای غروب خورشید بنشینید و امواج آرام آب را تجربه کنید و از نمایش های مخصوص کارتون نتورک لذت ببرید و میتوان کفت که این بخش برای خانواده ها طراحی شده است.

بخشی برای موج سواری و سرفنگ در دریا طراحی شده و Foodville بخشی است که محل فست فودها و رستوران های هندی، ژاپنی، آمریکایی، کره ای و ... می باشد.

ساعات کاری این پارک آبی همه روزه از ساعت 10 تا 19 می باشد.

 

1037158633041001B

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...