رفتن به مطلب

فرایند انتخاب و انتقال تکنولوژی های ساخت


ارسال های توصیه شده

مقاله فرایند انتخاب و انتقال تکنولوژی های ساخت توسط محمدمهدی صفایی تهیه شده است که در سال 1384 در ماهنامه «شهر و ساختمان»، شماره مشترک 13 و 14 منتشر شده است و فایل PDF آن را از لینک زیر می توانید دانلود نمایید.

 

چکیده

نياز به استفاده از تكنولوژي هاي ساخت متناسب با رشد هر جامعه و بهره گيري از تكنولوژي در ساير صنايع و توانايي هاي اجرايي آن جامعه متغير است. اين نيازها ممكن است منشاء اختراع و يا انتقال تكنولوژي هاي ساخت گردند.انتخاب تكنولوژي هاي ساخت، مقدمه انتقال آن تكنولوژي هاست و درهر انتخاب، هماهنگ سازي بين اجزاء و هماهنگ سازي با محيط بسيار مهم است و نياز به مطالعه كافي دارد. اتخاذ روشهاي مطالعاتي مناسب و نيز راه كارهاي صحيح و در نتيجه طي مراحل سلسله وار از انتخاب تا انتقال تكنولوژي هاي ساخت در موفقيت و سوددهي تكنولوژي هاي ساخت بسيار مهم است. بهترين حالت انتقال يك تكنولوژي ساخت طي مراحل انتقال از فراگيري دانش وجود دارد كه «انتقال بهينه تكنولوژيهاي ساخت » فني، تا توليد و گسترش داخلي است. موانع متعددي در جهت شناخت و ارائه راه حل هاي مناسب در جهت رفع آنها از اهميت بالايي برخوردار است...

 

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...