رفتن به مطلب

ساخت عروسک های روسی


mahsaaa70

ارسال های توصیه شده

از دیر باز عروسک در زندگی بشر جایگاه ویژه و انکار ناپذیری داشته و از هزاران سال پیش هنرمندان زیادی احساسات و اندیشه های خود را با ساخت عروسکهای متفاوت به بشر القا کرده است، عروسک روسی یک نمونه از این عروسکهای زیبا و جذاب به شمار می رود. اما تفاوت این عروسک با سایر عروسکها دست ساز بودن ، طراحی شاد و منحصر به فرد و نزدیک به واقعیت است بگونه ای که دور از فضای فانتزی و پراحساس هنری نیست.

 

Untitled-11111-300x300.jpg

تاریخچه عروسک روسی:

 

عروسک روسی،برای اولین بار توسط یک طراح نروژی بنام tone finnanger ساخته شد.این عروسک،عروسکی بامزه و فانتزی است که از پارچه لطیف و موهای مصنوعی با ظاهری جذاب و نزدیک به واقعیت ساخته می شود. در ساخت عروسک روسی سعی شده تا احساسات و عواطف با خلاقیت عجین شود و ترکیبی از واقعیت گرایی و دنیای فانتزی بوجود آید.

 

Untitled-1111-1-300x300.jpg

مخاطب عروسک روسی :

 

مخاطب عروسک روسی گروه سنی خاصی نیست و تمامی گروههای سنی را به خود جذب می کند. با این عروسک حس فانتزی و معصومانه ی کودک درونتان را تجربه کنید. (به قول دکتر لوسیا کاپاچیونه درون هر فرد بالغ کودکی فریاد می زند بگذار نمایان شوم.)

Untitled-1-1-300x300.jpg

در این محصول دست ساز هم مثل بقیه دست سازه های هنری سعی شده تا احساسات شیرین کودکانه همراه با عشق هنرمند به تار وپود این محصول دوست داشتنی منتقل شود. سیل مواج گیسوان طبیعی ، چشمان معصوم و پاک و اکسسوری هایی که آن را به واقعیت شغلی و شخصیتی شما یا هدیه گیرنده نزدیک می کند از ویژگی های خاص این محصول است.

 

Untitled-10-300x300.jpg

همانطور که می دانید ما به تمام آنچه در پیرامون ماست توسط رشته های انرژیایی متصل هستیم، با خرید و تجربه این محصول می توانید یک دستسازه لطیف و شاعرانه آمیخته با عشق را با زندگی خود همراه کرده یا به کسی که دوستش دارید هدیه دهید،یک محصول با انرژی هنری و مثبت که می تواند حال و هوایتان را در دنیای صنعتی امروز بهتر کند

 

.6-7-300x300.jpg

 

عروسک روسی مناسب برای هدیه، ست کردن با جهیزیه و از همه مهمتر بدلیل وجود قابلیت ساخت در جنسیت دختر و پسر هدیه ای خاص برای زوج ها و سالگرد ازدواج است . پس اگر به دنبال هدیه ای هستید که عشقتان را سرذوق بیاورد تردید نکنید که عروسک روسی بهترین گزینه است، چرا که دخترها و خانم های جوان عاااااااشق هدیه و یادگیری های ست با همسر و عشقشان هستند. عروسکها دنیای شما را لطیفتر ، مهربانتر، معصومانه و کودکانه تر می کنند و به شما یادآور می شوند که هنوز هم می توان بی دلیل و کودکانه شاد زیست.

 

آموزش ساخت عروسک های روسی

آموزش ساخت عروسک های روسی به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را اموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود.آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...