رفتن به مطلب

بندرخمیر ،، شهرستانی که چکیده هرمزگان را در خود جمع کرده است.


ارسال های توصیه شده

بندرخمیر

شهرستانی که چکیده هرمزگان را درخود جمع کرده است.

حضور تمامی گردشگران و بازدیدکنندگان بر دیده منت پذیرائیم و آنچه در سنت مهمان نوازی جنوب زبانزد است، با بهترین وبالاتڔین استاندارد تقدیم میداریم.

بندرخمیر درفاصله تقریبی هفتادکیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان و یکصدوده کیلومتری بندرلنگه در‌ساحل خلیج فارس واقع شده است. شهرستانی دارای شرایط عالی‌گردشگری از گردشگاههای دریایی همچون جنگل های حرا و تالاب های زیبا خصوصا تالاب بزرگ خورخوران با تنوع زیست دریایی، پرندگان و دوزیستان گرفته تا مجموعه های آب درمانی با آب گرم وسرد و همچنین آثار وابنیه های تاریخی ،سنتی در کنار پل ارتباطی مسافرتی به منطقه آزاد قشم که امکان تردد وانتقال وسیله نقلیه شخصی به جزیره قشم به سهولت ، میتواند بر جذابیت سفر وخاطره انگیز شدن سفر که در کنار آن میتوان نیم نگاهی هم به خرید سوغاتی ارزان قیمت بعنوان ره آورد سفر ،هم فال شود وهم تماشا. امکانات لازم و زیرساخت های گردشگری به نحو قابل قبولی فراهم گردیده تا هیج نگرانی وجود نداشته باشد. در فرصتی دیگر اماکن و مناطق توریستی ،تاریخی را بطور خلاصه معرفی خواهد شد. ضمن اینکه درهر فرصتی یکی از شهرستانهای استان هرمزگان معرفی تا پیش زمینه سفر مهیا کرده باشم. انشاالله،

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...